Is er dan echt zo weinig E3 topnieuws?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door tha messenger, 14 mei 2004.

1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Ik begin nu echt een beetje te wanhopen. De grootste gamebeurs is bezig en wat krijgen we te zien: Rocky, burnout 3, flatout, fifa 2005, spiderman 2. Nu overdrijf ik wel een beetje, want er zijn ook wel redelijk mooie nieuwsfeitjes (zoals timesplitters :cool:, maar toch zie ik mijn nintendovrienden superblij zijn met hun prachtige nieuwe zelda's, paper mario 2 en metroid 2. Dat zijn echte top AAA-titels.

Heeft microsoft nou echt een slechte line-up of verrast nintendo ons?

p.s. vanavond gamekings kijke! 20.00

2. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik ben ook een beetje teleurgesteld, maar ik blijf hopen.
    Het enige wat ik hier te zien krijg, http://www.gamespot.com/e3/bydate.html, zijn nieuwe screens en soms wat filmpjes en impressies ....

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    hoezo nintendo goede line-up?? er komt weer 1 redelijk spel per jaar uit en dan is dat meteen goed?

wij hebben nog bv halo2, sudeki, fable

4. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    helemaal gelijk Fear, maar waar moeten we dan nog op hopen?

5. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ITNL3, 2 nieuwe zelda's, de nieuwe metroid, paper mario 2, killer 7 (ook ps2) dat zijn toch wel topspellen hoor. Het zijn dan niet veel spellen, maar wel goeie. Wij hebben idd wel sudeki, fable en halo 2 wat ook topspellen zijn.

6. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Hoop op nieuwe exclusieve games die aangekondigd zullen worden ...

Nintendo heeft misschien een paar goeie spellen, maar veel 3rd party support hebben ze niet, en ik wed dat veel 3rd party spelle zullen worden gecanceld voor de Cube net als vorig jaar het geval was ...

Anyway, de laatste dag van de E3 is daar net begonnen, 9 uur in de ochtend is het daar nu :D

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    ok dus dan is er nog veel tijd om nieuwe dingen aan te kondigen, ik hoop op wat verrassingen.

8. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Tja.. screens van de top games (Halo 2, Fable, Sudeki, Jade Empire enz) zijn gelijk op het begin van de E3 al gepost en dan heb je het wel gehad met Microsoft dit jaar jammer genoeg. Nintendo en Sony hebben beide een handheld om trots op te zijn en die hebben daar ook gelijk veel aandacht mee en Nintendo zit natuurlijk met een nieuwe Zelda en Metroid waar ook ik zeer enthousiant van ben. Helaas voor Microsoft, maar misschien volgend jaar beter met de battle van next-gen consoles?

9. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Mja, qua Hardware heeft Microsoft duidelijk verloren, vorig jaar hadden ze echt veel gadgets etc te showen, nu zijn Nintendo en Sony aan de beurt met hun nieuwe handhelds whatever ...
    Maar ik vind het wel een grote stap voor de Xbox om EA op LIVE te kunnen krijgen, die titels gaan echt voor veel speelplezier zorgen online ... dat is al genoeg voor mij.

10. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ze hadden gewoon meer movies, moeten vrij geven, over halo 2 ( singleplayer bijv ) of fonza motorsport.

11. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ziet miscrosoft in dat ze wel erg magertjes waren met nieuwe aankondigingen van top games in spe, dus hebben ze deze dag om het goed te maken en ons de xbox 2 te showen, wordtb wel tijd, want de tweede generatie van de xbox komt al 2005 en ze moeten daarbij een voorsprong proberen op te bouwen op de PS3

12. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Vond het tot nu toe een waardeloze E3 voor MS, alleen Kameo wist me te interesseren (_O_), hoop dat vandaag nog wat leuks voorbij komt.

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Alleen conquer live & uncut was wel leuk en halo 2 dat spetterde weer. Serieus, zonder HALO 2 was het echt een waardeloze E3 voor xbox. Hoop dat ze een tech demo van de xbox 2 achter de hand hebben maar t is al bijna afgelopen dus dat zal wel niet.

14. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    De derde dag v/d E3 is pas net begonnen in de VS dacht ik ;)

15. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ow ja dat is waar natuurlijk. Tijdsverschil is daar eerder, niet later.

16. tamerius

tamerius Active Member

Leuk Bevonden:
    9
  17. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    jammer, jammer, jammer. Laten we hopen op een klein wondertje op deze laatste dag. ;)

We hebben natuurlijk wel veel om naar uit te kijken, dus zo erg is het nou ook weer niet.

18. toiletboy

toiletboy Giggity, giggity!

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al nieuws over BC?

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wat doet iedereen nou zo moeilijk.. MS heeft een hele rij toptitels, en heeft daar ook op deze E3 veel nieuws van laten zien.. Dat itt Nintendo en Sony, die allebei veel minder toptitels voor hun console lieten zien. Dat MS niet meedoet met dat kinderachtige hand held gebeuren wil niet zeggen dat MS een magere E3 heeft.. Het is geen shockerende E3, maar wel een geweldige.. Er is genoeg nieuws te zien..

20. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Vorig jaar was XBW veel actiever tijdens de E3 (misschien komt dat omdat XBW toen aanwezig was bij de E3?)
    Kijk is naar
    http://archief.xboxworld.nl/news/3308/
    tot
    http://archief.xboxworld.nl/news/3398/

90 nieuwsberichten over de E3, dus gemiddeld 30 per dag. Dit jaar is dat aanzienlijk minder. Maar MS heeft niet echt iets 'nieuws' aangekondigd, de meeste spellen zijn vorig jaar (of zelfs de E3 daarvoor ) aangekondigd.

Maar ja, liever 1 Halo 2 trailer dan 30 nieuwespellen :)

Deel Deze Pagina