[XOne] is er een cordless headset?

Discussie in 'Games' gestart door ruite041, 16 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ruite041

ruite041 reads your harddrive

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er ook draadloze headsets te koop? Ik krijg een logitech cordless controller en volgens mij zit daar bij de zender een memory slot, daar kan je dan toch eventueel ook een draadloze headset in pluggen toch? Als iemand er een weet en of ie goed en betaalbaar is (en waar te bestellen) dan hoor ik dat graag!

2. ruite041

Leuk Bevonden:
    0
  3. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    je bedoelt voor Xbox Live! neem ik aan

ik denk niet dat ze er zijn... De Live! kit zelf is net uit. En het is maar de vraag of Microsoft en/of andere bedrijven headsets gaan maken

er zit er standaard 1 bij de Live! kit, waarom zou je een 2e willen ? (Zo denk MS & andere bedrijven) Er is gewoon niet genoeg vraag naar denk ik zo.

4. ruite041

Leuk Bevonden:
    0
    het is inderdaad voor live en M$ gaat er vast niet een maken, maar degene die er standaard bij zit is ook gewoon een plantrinics met een xbox labeltje. Ik wil een 2e omdat ik een logitech cordless controller krijg, waarbij de memory slots bij de zender zitten, daar kan je dan je LIVE communicator basis inpluggen met een cordless headset. dan zit je dus lekker op de bank met je cordless controller EN cordless headset (geen vriendin meer die het snoer van de controller weg-stofzuigt)

5. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat die dingen mieters snel kapot gaan. Lees TXB maar is. Heleboel gasten daar zitten met een kapotte headphone en doen verwoedde pogingen een nieuwe te fabriceren.

6. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom een 2e? misschien voor je guest, en het is ook wel handiger, draadloos....

7. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel fijn zijn zeg een draadloze headset, dan ben je een stuk mobieler en dat staat ook wat stoerder dan zo'n draad langs je bek

8. ruite041

Leuk Bevonden:
    0
    het is dus de vraag of een draadloze headset met een standaard 2.5mm jack ook op de xbox gaat werken, ook al is hij hier niet specifiek voor gemaakt of andere headsets die gemaakt zijn voor pc/console gaming met een passende plug.

9. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Kan dat niet gaan storen dan met de draadloze controller, of is dat niet met radiofrequenties?

10. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het dan over een draadloze controller en draadloze headset.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er is een Centrale Communicator topic

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina