Is Fable nu uit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Diz4r, 7 okt 2004.

  1. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Fable nu al uit?

    Alowh ik had een vraagje,
    Ik heb fable besteld bij gcshop en ik heb onder mijn orderstatus gezien dat hij vandaag verstuurd is, maar volgens mij hebben veel mensen hem hier al allemaal al uit de vs besteld ofzo ?
    Want in dixons ofzo is hij toch ook nog niet binnen neem ik aan?
    Zijn er meer mensen die bij gcshop besteld hebben en waar hij vandaag pas verzonden is ?
    En iemand enig idee of hij dan ook vrijdag binnen zou kunnen komen of duurt zoiets 2 dagen ?:mad:
    ja ik wil fable graag heb er lang op gew8 ^^ _O_ _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  2. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    De mensen die Fable nu al in hun bezit hebben, hebben de game niet uit de VS (is wel een mogelijkheid). Vanaf vandaag verkopen de meeste winkels in Nederland Fable namelijk al.

    Als het goed is ontvangen de personen die Fable hebben gepre-orderd bij GCShop de game morgen in hun brievenbus. Dat is als TPG een beetje haar best doet. :)

    Geduld is een schone zaak.
     
  3. Generator

    Generator Ik heb geen Xbox.

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    MOrgen komt hij in de schappen van de winkels te liggen :cool: Kan niet Wachten!!
     
  4. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee... Vandaag de 7e oktober 2004 ligt hij al in de winkel, althans hier in Den Haag... ;)
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij krijgt hem waarschijnlijk morgen.
    En sommige mensen hebben gewoon de PAL versie bij een shop op gepikt, geen amerikaanse versie dus. Maarja, die betalen veel meer waarschijnlijk dan dat jij hebt betaald. niet?
     
  6. Beowulf

    Beowulf Intellectual Killer

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij intertoys ligt ie al, maar die zijn nu dicht dus zul je tot morgen moeten wachten
     
  7. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar maar ik heb niet echt veel geduld wil fable graag in mijn handjes hebben :+
    Maar goed als de TPG hun best doet dan is het toch niet mogelijk als hij op donderdag verzonden is om hem vrijdag in huis te hebben ? ( nouja op hun website stond dat dan het kan ook zijn dat ze later zijn met updaten van de site maar lijkt me sterk :eek: )
     
  8. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar daar heb ik toch niks meer aan heb uhm namelijk al besteld:)
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ervaring heeft mij het volgende geleerd:

    Wordt iets voor 18:00 uur op een donderdag op de bus gedaan, dan ontvang je hetgeen is verstuurd vrijdag of zaterdag. Dat is meestal. Is dit niet het geval, dan pas op maandag of uiterlijk dinsdag.
     
  10. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik maar vrijdag :p
    Waar heb jij hem trouwens vandaan ?
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Correctie: In principe alles dat voor het binnenland is bestemd en vóór de lichting van ± 18:00 in de bus is gegooid, komt de volgende dag aan. Praktijkervaring: Bijna alles komt de volgende dag aan.

    En anders is het niet de maandag of dinsdag, maar de zaterdag. Maar ga je zelf niet op lopen fokken, vrijdag (morgen) is het meest realistisch.
     
  12. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi toch.
    Morgen effe vervroegd vrij nemen van school, }:] dan Fable en Fable en nog eens Fable. 8) 8) 8)
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  13. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed dat kan maar heb laast kotor besteld bij gcshop en toen ik op school keek stond er dat hij verzonden was ( die dag ervoor nog niet.. )
    Dus die dag erna had ik hem nog niet binnen, en die dag erna wel maar goed kotor duurde 2 dagen bij gcshop ?
    Zou dat dan niet hetzelfde met fable moeten zijn of omdat het preorder ofzo is maar volgens mij maakt dat geen zak uit verzonden is verzonden :eek:
     
  14. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt niet helemaal. Athans, hier niet. Zelf verkoop ik zeer regelmatig objecten op eBay. Wanneer ik het object op vrijdag voor 18:00 uur op de bus doe, komt het meestal pas dinsdag aan. Wellicht verschilt dit per regio, maar dat kan ik me haast niet voorstellen.

    Maar inderdaad, je moet jezelf niet lopen opfokken. Je ziet Fable vanzelf wel in je brievenbus verschijnen. :)
     
  15. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er eigenlijk content download op. Ik las namelijk ergens van wel.
     
  16. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verschilt heel erg per winkel, k heb er drie geprobeerd. Twee frs's hadden hem niet, maar intertoys wel :D (im happy).

    edit:

    die graphics zijn echt mooi
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2004
  17. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb um ook al gekocht hier in Amersfoort, kheb um al de hele avond gespeeld! :D
     
  18. Diz4r

    Diz4r Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaloers =(
     
  19. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook vandaag gekocht. Hij ligt nog lang niet in alle winkels maar dan moet je gewoon ff zoeken. Er zit trouwens geen content bij voor xbl maar je bent wel online zodat je je friendlist ed wel kunt bekijken.
     
  20. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me slecht. Morgen dan maar ff ziek melden bij de baas }:] , alleen als Fable binnen is natuurlijk anders heeft het geen zin.
     

Deel Deze Pagina