Ik heb mijn Xbox een half jaartje en heb al vele verschillende games gespeeld , eigenlijk van alles wat . Ik speel nu momenteel GTA SA / ForzaMotorSport / Doom III. Ik heb nog geen titel als Halo gespeeld omdat ik eerder niet zo,n Shine fiction fan was , maar na vele games te hebben gespeeld ga ik er anders over denken . Nu is mijn vraag is de aanschaf van het eertse deel van Halo de moeite waard ?????
Nou voor die lage prijs die halo 1 momenteel kost, kan je em gewoon niet laten liggen. Als je een beetje van schieten houdt, en dat zal best aangezien je ook Doom 3 bezit, moet je halo gewoon even aanschaffen. En het spel bevat zoveel geweldige heroische momenten, dat het nooit een miskoop kan zijn volgens mij.
leen hem eens van iemand. er is een grote kans dat je het spel leuk vind want halo 2 is egt een goede sf shooter
Als je vrienden heb dan moet je de game meteen in huis halen, heb je ze niet dan zijn die 2 a 3 tientjes ook een goede investering in een leuke singleplayer ervaring.
Lees reviews wat ge er van vind want persoon 1 vind hem kut en persoon 2 stoer. *Is nummer 2* Maarja ea-sy as that
De meeste mensen vinden Halo de moeite waard net als ik. Maar dat wil nog niet zeggen dat jij dat ook vind. Hier een revieuw van Halo. En hier een screenindex en op www.google.nl kan je nog een heleboel screens vinden.
Tsja, zoals eerder al gezegd is het een persoonlijke beleving. Ik was ook nooit een fan van shooters en had zelf een ps2. Toen een maat van me een xbox kocht met Halo was ik erg sceptisch, hij had toen in mijn ogen beter een ps2 kunnen kopen. Maar toen hij mij liet zien hoe het er uitzag en hoe het speelde was ik verkocht. Ik heb meteen mijn ps2 ingepakt en ingeruild bij de gameshop voor een xbox met Halo. Sindsdien ben ik van mening dat Halo (zowel deel 1 als deel 2) één van de beste games allertijden is. Maar dat is natuurlijk mijn mening. Ook roeltjuuh gaf een super tip, leen hem eens van een vriend of kijk bij de videotheek of ze 'm verhuren.
Halo http://www.gamerankings.com/htmlpages2/472132.asp?q=Halo Halo 2 http://www.gamerankings.com/htmlpages2/562116.asp?q=Halo Op zich zeggen de cijfers genoeg, maar als ik jouw was zou ik wat reviews lezen. Dan kom je er wel achter dat je Halo 1 en 2 een keer moet hebben gespeeld, ook al vind je het niks. Je moet het geprobeerd hebben.
Er zijn kwade tongen in de wereld die Halo 1 nog steeds de betere game vinden in vergelijking met Halo 2! En we weten al hoe goed Halo 2 is, dus hoe goed maakt dat Halo 1 wel niet! Tja, als sci-fi en shooters niet je ding is, dan is de kans dat je het alsnog niets vind. Maar wie weet, probeer hem ergens uit en als je dat bevalt kun je hem altijd nog kopen lijkt me.
Ik ben geen shooter persoon, en ik heb helemaal niets met space en helemaal niets met plasma shit enzow. Toch heb ik gekozen voor een Halo2 pack ipv de Burnout pack. Ik speel niet echt megaveel Halo2, maar als ik het speel dan geniet ik van elke seconde.
Ja het verhaal van deel 1 is beter en de MP is in beide even leuk. Alleen heeft halo 2 net weer de eigenschap om op xbox live tegen melkaar tekunnen battlen. Ach gewoon halo kopen man . Doet het anders gewoon voor de MP, lekker met wat vrienden/vriendinnen gamen is het vetste wat der is en dan moet je Halo zeker thuis hebben staan.
Zolang je deeltje één voor ogen hebt: Kopen die shit! Deeltje twee zou ik als ik jou was lekker in die schappen laten liggen, zonder twijfel de meest over-rated game op elke GTA-titel na deel drie na...
Voor de single player moet je echt halo 1 nemen. Bij halo 1 is het verhaal tog beter in elkaar gezet en de omgeving zijn veel mooier. Ook vind ik bij die de combinatie tussen knallen en rustig rondlopen/rijden erg goed. Ik vind het prachtig om ff te knallen en dan door die grote levels een karren. Het omzetten van schakelaars en dan weer teruggaan (bv. The Silent Cartopher, vind ik een geweldig level) Halo 2 zijn de levels wel veel gevarieerder, meer details. Alleen ligt bij deel 2 de nadruk wel op het rondknallen en hoeft je vrijwel nooit schakelaars om te zetten om verder te komen. Dat lijkt misschien niet iets voor FPS, maar bij Halo 1 vond ik dat erg goed uitgewerkt. Als je xbox live hebt en wil multiplayeren is Halo 2 veel beter. Voor system link is halo 1 ook goed genoeg. De maps voor multiplayer vind ik bij Halo 1 ook veel leuker
al je Doom III al hebt zou ik Halo niet aanschaffen. Alhoewel Halo toch wel een staaltje apart is. Shine fiction.
Ik hou ook niet van sience fiction alleen bij Halo boeit dat eigenlijk helemaal niet zo, het valt niet zo op zeg maar
Halo is gewoon het beste spel op de xbox dus die moet iedereen gespeeld hebben. Voor die 30 euro gewoon kopen.
Ik vind halo 1 echt een topper en halo 2 mp is ook een tijdje zeer vermakelijk. Toch is het 'smaken verschillen' je zult zelf moeten bepalen wat je er van vind. Ik zou het eerst ergens uitproberen of je het wat vind.