Is Halo mogelijk op de Gamecube?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bloody_Apron, 28 mei 2002.

1. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Is Halo mogelijk op de Gamecube?

En dan bedoel ik niet een stripped down version

2. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het zal er wel een beetje anders uit komen te zien!
    Beide consoles zitten nog aan het begin van hun kunnen!
    Zou dan wel moeten kunnen denk ik! :)

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    nope

halo xbox only

4. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    LOL!! 8)

5. Illusion

Illusion It's all Illusion

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeggen, slijp een paar centimeter van je Halo Disc af, prop 'm in een gamecube en see for urself. lol......8) :)

6. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk kan Gc het aan...

Ik neem aan dat Halo niet de volledige kracht neemt van de X-box. Zou dan een beetje triest zijn als de GC niet eens games aankan van een 1st-gen game. (ervan uitgaande dat Halo dan bijv. over een jaar uitkomt)

7. littlewiseguy

littlewiseguy XboX junk

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan al zo iso niet want de xbox cd is van buiten naar binnen gebrand en niet van binnen naar buiten

8. X-Player

X-Player Jay S NL

Leuk Bevonden:
    0
    en uh waar hep je dat vandaan? dat ie van buiten naar binnen brand net zoals een LP ofzo whaahaahahah

9. Erik

Erik aka XerO

Leuk Bevonden:
    0
    Juizt]:-

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat is echt zo.

11. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Ja precies.. om het kopieren tegen te gaan

12. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Damn man... dat was bedoelt als humor, ga er niet altijd zo serieus op in :+

Anyway, ik denk dat Halo wel mogelijk is op de GC, zeker als ie vanaf de grond opnieuw gemaakt wordt (dus geen lompe port, GTA3 anyone?).
    Btw: wat heeft de GC een kiddie controller zeg! Heb hem vandaag voor het eerst in m'n handen gehad maar hij is echt veel te klein!

13. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    HALO op GC? Natuurlijk !! Mario komt toch ook naar de XBOX. Wist je dat nog niet dan???:+

14. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

vraag is niet of die komt maar of het kan

15. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bedoel je dan een identieke versie, die qua levels en multiplayer opties helemaal gelijk is?

16. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

yep, de vraag is dus eigenlijk is een spel dat nog niet het uiterste haalt uit de XBOX wel of niet mogelijk op de cube

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Tja de save-games en je zelfaangemaakte multiplayer levels worden bij de Xbox naar de harde schijf geschreven, kweet niet hoe dat bij de cube zou gaan!
    Hoe groot is de capaciteit van de cube cd`tjes tov die van de Xbox, sommige levels zijn toch best wel groot en grafisch zeer uitgebreid, weet eigenlijk niet hoe de cube grafisch zal reageren als er weer een hele kudde van die covenant en flood gasten samen met de marines door het beeld rennen, bij de Xbox blijft het beeld strak en hapert niet!
    Ik denk dat ik dan toch eerst eens met de cube moet spelen om te zien wat ie allemaal in huis heeft, maar ik denk wel dat dse harde schijf een doorslaggevende factor zal zijn!

18. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    De Cube schrijft ook alles automatisch weg hoor, dan wel op een memorycard maar die zullen voor een spel toch wel groot genoeg zijn neem ik aan. Het spel zal mischien wel op meer dan een schijfje moeten. Dit gaat in de toekomst met de Cube waarschijnlijk vaker gebeuren.Misschien dat de multiplayer een beetje slow-down heeft. Op de box heeft het laatste level (dat rijden met die warthog) bij mij in ieder geval ook slowdown.

AAAKWENIE!

19. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is bij mij ook zo, en als je de levels met 2 spelers doet heb je dat ook nog weleens. Ik vind dat ze daar nog iets aan moeten doen met de opvolger van Halo. Verder is het geweldig. Oh ja, het gras moet niet meer plat zijn, maar dat veranderd snel genoeg als je al kijkt naar The knights of the old republic. Dat wordt ook wel wat...:9

20. henk

henk Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    re

Ik denk ut wel, tegenwoordig kunnen ze alles

Deel Deze Pagina