Is heb bij jullie ook altijd zo stil?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door djlaulau, 30 nov 2003.

1. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    Ey als ik aan het racen met motoGP of zo, dan zegt egt niemand een woord. Had laatst een vet gesprek met unreal championship, maar daar bleef het ook bij! Is dit bij jullie ook zo?

2. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Volgensmij is het bij MotoGP zo dat je alleen maar met de mensen kan lullen die dicht bij je zitten. Moet je MM3 kopen, daar wordt heel veel geluld! En het is een supervet spel online.

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ligt denk ook aan het soort spel. MM3 kan je rond rijden als een dronken malloot en auwehoeren terwijl je in MotoGP vaak geconcentreerder rijdt om de race te winnen.

4. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    bij mij praten ze nooit. heel soms zegt iemand wat bij ghost recon maar daar blijft het ook bij.

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ligt eraan waarmee je samen gamed. Bij motogp2 hoor je met racen alleen diegene die voor jou rijdt en die achter jou rijdt.

Ik weet dat Japanners meestal erg stil zijn en genoeg Amerikanen ook. Veel zijn misschien ook bang om zomaar met onbekenden te praten. Begin anders zelf ergens over te praten, helpt vaak wel. :)

6. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    ik praat altijd, ook in Moto GP 2...maar ik speel dan ook bijna alleen met nederlanders, en gasten die ik al ken

7. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    rb6 wordt ook veel gelult

8. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mn bv. bij MotoGP of UC of whatever praten ze niet maar maken ze alleen maar domme geluidjes, lolz.

9. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    In Moto GP kan je alleen met degene die voor je rijdt en degene die achter je rijdt praten :).

Is trouwens het enige Live-spel waar dat zo is.

10. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat ligt aan de personen waarmee je gamed, maar ook wel aan de game. In MotoGP (2) wordt idd weinig gepraat, omdat dit meestal niet kan omdat je alleen kan kwekken met degene voor en achter je. Erg irritant als je net een interressant gesprek hebt en jij of diegene wordt ingehaald/haalt iemand in. :{

Games waar veel in gebabbeld wordt zijn UC, MM3, Top Spin, Crimson Skies en PGR2.

11. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    morgen koop ik PGR2 dus dat komt goed uit want ik vond het al een beetje balen !

Deel Deze Pagina