Wat vinden jullie ervan dat je met xbox live nieuwe contents kan downen? Vinden jullie dit overbodig of denken jullie dat dit cker da bomb word?? Ook schijnt het dat je moet betalen voor contents. wat vinden jullie daar van? Ik wil graag zoveel mogelijk meningen (met argumenten) bedankt alvast.
Nieuwe dingen voor een game downloaden (vooral mods/skins nieuwe models etc) doe ik eigenlijk altijd wel bij PC games (zolang die er zijn dan) en ik zie niet in waarom ik dat bij Xbox Live niet zou gaan doen, behalve als ik er voor moet gaan betalen.
het moet iig gratis blijven want om nou bv. 5 Euro voor een nieuwe UC character te betalen heb ik nou ook geen zin in:{
Dit is een update van vandaag New downloadble content is starting to be available via Xbox LIVE™ at no additional charge. Right now you can download new characters and two new maps for Sega's 'Toe Jam and Earl III' and there is a roster update for 'NFL Fever 2003'. Starting in January, Microsoft will begin rolling out new downloadble content for 'MechAssault' via Xbox LIVE™. The first new multiplayer map will be "Hell's Kitchen" which supports all five game types. In the weeks to follow Infogrames will also be offering new downloadble content for Unreal Championship. bron:teamxbox.com
downloadable content is best vet. maar dan wel multiplayer maps, mods, skins, characters dat soort dingen. dus niet dat je de laatste 2 levels van een game er bij moe downen. en het moet niks kosten anders zie je mij geen maps downloaden.
Ik vind het zeker goed. Nieuwe levels/mp-maps/karakters verlengen de houdbaarheid van een spel aanzienlijk.
Het lijkt me vrij voor de hand liggend dat de meeste gamers vinden dat downloadable contect alleen maar cool is, zolang je er niet voor hoeft te betalen. Je krijgt meer voor je geld dan je in eerste instantie betaald hebt voor de game. Zodra ze er geld voor gaan vragen, zit ik er nog niet mee, alleen zullen er dan zeker een hoop gamers zijn die het downloaden maar achter wege laten. Daarnaast hoeft een game in het begin niet direct perfect te zijn. Natuurlijk is het nu niet de bedoeling dat developers niet voldoende de moeite nemen om alle bugs eruit te halen, maar stel nu dat er per ongeluk toch een bug in een game zit, kan die dmv patches er zo uitgehaald worden. Dat vind ik zeker een goede vooruitgang!
deze topic is echt vaag...waarom zou het onhandig zijn dat je nieuwe content kan downloaden (dat is toch alleen maar flex of niet ) ervoor betalen is iets anders (zou ik zelf nooit doen) maar zal niet vaak voorkomen denk ik
sommige mensen vinden het niet handig omdat debeloppers een spel uitbrengen ondanks dat ie nog nie helmaal af iz, met de gedachte ze kunnen de rest later nog wel downen... ]:-
Strax bij Splinter Cell. €20 voor 3 nieuwe levels ofzo. Dan mogen ze ook omhoog schijten. Maar voor UC zullen er wel veel levels en skins bij komen lijkt me. Ik ben er echt benieuwd naar en ik hoop echt dat ze aan de gamers denken en niet aan hun portemennee.
Als ze nou een spel heel goedkoop maken.... en je vervolgens laat betalen per level.... zo koop je dus eigenlijk een demo.... en als je het spel bevalt koop je een extra level..... als je dan vast komt te zitten en geen zin meer hebt, heb je tenminste niet betaald voor het deel waar je niet gekomen bent....
Heb net 3 characters en 2 levels gedownload voor "Toe Jam & Earl III". Was via Chello binnen 10 minuutjes klaar. Heb het hele spel nog niet eens een keer gespeeld, maar het feit dat je je game kunt uitbreiding vind ik al heel wat....probeer het maar eens bij een gamecube of playstation. Deze constructie verhoogd de houdbaarheid van een game heel erg. Wat ze alleen niet moeten gaan doen is een game uitbrengen en dan zoveel mogelijk winst proberen te maken op de downloadable content door een game magertjes maar toch zeer aantrekkelijk aan te kleden en daarna met veel uitbreidingen te komen die samen bij elkaar veel geld gaan kosten.
Eerlijk gezegd heb ik nog helemaal niets gelezen over games die "Premium Content" beiden (oftewel, waar je voor moet betalen). Toch zijn er al een aantal games waar je wel al spul voor kan downloaden (Splinter Cell, MechAssault, Toe Jam). Wat je waarschijnlijk wel een beetje krijgt is dat spellen eerder op de markt worden gebracht met het idee van "de laatste bugs fixen we well via Live! downloads". Ik denk dan vooral aan Unreal Championship, die qua single player goed in elkaar zit, maar qua Live! nogal sux. Maar antwoord op de vraag "is het downen van contents wel of niet handig???" zou ik zeggen: JA! Het is geweldig!
Ik heb niets tegen downloadable content. Zelfs een patch is niet erg als het een verbetering oplevert. Natuurlijk moet een game niet onvolledig worden uitgebracht, maar Microsoft heeft een redelijk strenge testprocedure. De standaard zal dus wel redelijk zijn. Ik zie het ook als een mogelijkheid om wensen van gamers tegemoet te komen nadat een spel is uitgebracht. - Locke
Het is natuurlijk wonderbaarlijk dat t allemaal mogelijk is. maar in theorie bevalt t toch beter dan in de praktijk. ik vind t downloadable content toch flink tegen vallen. en levels downen is helemaal de bomb. maar 1 x in de tig tijd weer es een leveltje downen en dan gauw ff uitspelen is niet helemaal super. met splinter cell zit je in on sfeer de die verhaallijn lanzaam aan blootlegt, en je er helemaal in word op geslokt. Kola cell paste er goed in, alleen een beetje but als je alles al heb uitgespeeld en dan ff voor dat leveltje weer in die sfeer zit. laat ze dan level pakketen samen stellen en dat je dan 4 levels in 1 x kan downen ofzo.