Is het spel Yager wat binnenkort moet uitkomen nog wat. Ik heb gehoord dat je het wat kon vergelijken met Star Wars: Roaqe leader ( of hoe je dat ook schrijft ) Of is het juist dikke bagger die je het liefst tegen de muur aan gooit.
Het lijkt mij dikke bagger. Ik heb het spel niet maar ik hou niet van dat soort spellen en het is nog niet uit dus er is weinig over te zeggen. Het zal wel weer zo'n spel zijn voor de echte liefhebbers!
Mij lijkt het spel juist wel goed worden. In ieder geval geen bagger.... De graphics worden echt subliem en ik hoop dat er echt goede dog-fights in het spel komen. Kortom ik w8 met goede hoop
only time (and reviews) will tell my friend.... de graphics zien er iig al goed uit en zoooooo slecht zal het nu ook niet worden
Hij krijgt toch Live! support? Volgens mij zit je met zo'n game dan wel gebakken...lekker dogfights met elkander doen *fun* Maar zonder Live! kan t best wel saai worden ben ik bang
OXM geeft em een 7.6 (niet live compatible btw) maar is nix voor mij deze game..ik hou niet zo van die sci-fi shooters
Misschien dat er nog een keer een demo op OXM 16 komt. Of ik koop het gewoon en bevalt het niet breng ik hem terug.
Lijkt me wel cool spel maar ik weet niet zeker of het echt leuk wordt of niet, want de developer is niet echt bekend en ook nog eens duits. Niet dat ik discrimineer, maar alle games die hier in deze streek uitgegeven worden duitsland, belgie, vooral nederland zuigen aars IMO.
Die developer heet mooi wel Yager Development, dat betekend dus dat zij alles in dat spel hebben gegooid, slecht zal het echt niet worden. En het schijnt nog een goed verhaal te hebben ook. Ik verwacht hem in ieder geval morgen of die dag erna (lekker reviewen!)
Ik word een beetje ziek van al die games die tussen de 7 en de 8 krijgen wij willen geen goede games WIJ WILLEN MUST HAVES
ja dat viel mij ook al op, de laatste tijd zijn er alleen maar reviews (ook op xworld) tussen een 7 en een 8(,5) (afgezien van Panzer dragoon orta)