Is het XBW-team opgehouden met hardware-reviews?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door maXiman, 12 jul 2004.

1. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik vroeg me af of jullie zijn gestopt met reviews van hardware. Vroeger waren die er over verschillende controllers en stuurtjes. Ik zou dit graag weer zien namelijk. Mag ik misschien weten waarom jullie dit niet meer doen en of jullie het nog gaan doen?

2. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    meschien hebben ze alles gehad :+

ik zou het ook wel willen zien _O_

3. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    wel veel mensen reageren :cool: kom op!

4. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Yeah !

Meer hardware reviews :cool: _0/

5. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    @donaldduck, waarom wil je zulke dingen kicken :confused:, wazig ventje.

Maar inderdaad zouden er wel wat hardware reviews mogen komen. Maar ik denk dat dat iets lastiger is. De games krijgen ze toegestuurd van de uitgevers en ik denk niet dat dat met hardware ook het geval. Dus zou alles eerst aangeschaft moeten worden voordat je er een review over kunt maken, en op een gegeven moment heb je als gamer genoeg controllers dus koop je die ook niet meer.
    Hetzelfde geldt voor geluid en stuurtjes natuurlijk :9

6. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar niet voor playseats, dansmatten, lightguns, boards etc. Want als je nu bijvoorbeeld een lightgun aan wil schaffen zal je toch maar een beetje moeten gokken of het een goeie is of niet.

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Het zal waarschijnlijk gaan om de beschikbaarheid van hardware voor reviews. Om hardware te reviewen, moet de crew natuurlijk wel die hardware in huis hebben, en daarvoor zijn ze afhankelijk van de fabrikanten van die hardware... zij moeten die hardware wel beschikbaar stellen, je kunt natuurlijk niet van xbw verwachten dat zij alles zelf aanschaffen.

En volgens mij komt er wat hardware betreft tegenwoordig niet gek veel nieuws uit.... lijkt me dus sowieso de hardware-komkommertijd.

8. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dit lijkt me wel duidelijk dan:)

9. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou opzich lijkt mij het ook wel fijn als ze lightguns en dat soort dingen testen... Maar eens in de tijd koopt toch ook wel iemand van de crew iets dat nog niet gereviewd is... Dus dan zouden ze dat ook kunnen reviewen of doen jullie dat niet omdat jullie het echt perse nodig vinden dat de fabrikant jullie iets gratis toestuurt?

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    user kunnen in het hardware forum toch ook gewoon hun review poste/mening geven. Dus dat moet niet perse de crew doen

11. Nijmegendabest

Nijmegendabest Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je haalt de woorden uit mijn mond! :)

Deel Deze Pagina