Is Midtown Madness 3 leuk als je geen live hebt ?

Discussie in 'Algemeen' gestart door X-Commander, 3 jan 2004.

1. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Is Midtown Madness 3 leuk als je geen live hebt ?

2. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ik had het niet gedaan het is vind ik redelijk snel uitgespeeld

3. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Jah het spel is vet leuk, zelfs de live-loze gamers onder ons kunnen veel plezier met deze game hebben!

4. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kun je kort in zijn: Nee

5. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, hij is het niet waard voor SP only, begint snel te vervelen :)

6. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    een volmondig ja, en vergeet niet dezelfde multiplayer modussen zijn ook via xboxconnect speelbaar.

7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Dit zeg je omdat je het spel verkoopt, toch?
    Want offline is het saai, multiplayer ook (1 tegen 1 zonder verkeer), en de extra auto's en races kun je niet downloaden (als je geen Live hebt). Wat er overblijft ben je snel zat.

8. X-Commander

X-Commander SolidCake.Com

Leuk Bevonden:
    0
    Eh... ik vraag het omdat ik het Maybe "wil" kopen !

9. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Als je geen Live hebt zou ik het niet kopen, de singleplayer is best pittig maar te kort.... als je PGR2 nog niet hebt MOET je eerst die kopen trouwens. O-)

10. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    De singleplayer was redelijk amusant, alleen de humor was niet altijd even geweldig. De multiplayer vond ik persoonlijk juist brak.

11. gamer2003

gamer2003 xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een leuk spel, ook offline. Het is een pure arcade racer.
    Je houdt ervan of je houdt er niet van.

Je moet dit topic ook maar eens doorlezen, hier is deze vraag ook vaak gesteld.

Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  12. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Zelfs als je live hebt vind ik dat MM3 redelijk snel gaat vervelen..als je geen live hebt al helemaal

13. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    De single player is leuk, totdat je hem hebt uitgespeeld. De replay waarde is zeer laag en zonder Live had ik het spel niet gehaald. Het is niet zo'n spel wat je nadat je hem hebt uitgespeeld hem een maand later nog eens uit de kast haalt om nog eens te spelen.

14. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is een echt multi-player vooral op lan-party's is het een gaaf spel

15. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Misschien is het verstandig om hem eerst eens te huren (heb ik ook gedaan!) Aangezien ik hem slechts 3 dagen in huis had heb op de undercover missies een aantal missies succesvol volbracht... Wel vrij snel want ik hoefde er nog slecht 1-2 in zowel de Parijse als de Washington D.C.

Maar het is in elk opzicht een fantastische game, hoewel ik me heb laten horen hij via Live nog veel leuker moet zijn.. Wacht even tot hij afgeprijst is dan is die de moeitte meer dan waard!:)

16. TheGreatMo

TheGreatMo www.thegreatmo.tk

Leuk Bevonden:
    0
    Online is leuk, maar al na een maandje niet meer.
    Offline is leuk, totdat je hem uitgespeeld hebt
    Multiplayer splitscreen zuigt :)

17. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    hij is best leuk ja zonder Live, alleen het is zo jammer dat het op een gegeven moment gaat vervelen

18. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    nee alleen leuk op live.

19. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, ik denk dat je voor het geld dat je kwijt bent aan MM3 veel beter af bent met een andere game.

Het spel is echt fantastisch, maar helaas is de single player erg kort, en niet erg afwisselend. Het is ff leuk om vrij rond te rijden door de stad, maar dat is ook snel voorbij. Dus als je echt geen live koopt zou ik het niet kopen.
    Maar mét live is hij echt fantastisch. Hier heb je niet die pure wil om te winnen van iedereen wat vaak de sfeer verneukt. Hier komt het neer op al pratend tikkertje spelen :p Wat gewoon erg verslavend is. Mensen die het hier niet mee eens zijn, spelen met de verkeerde mensen óf zijn zelf niet gezellig :)

Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  20. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat dit een subjectief onderwerp is.
    Maar over één ding kan ik wel objectief zijn: offline is hij snel uitgespeeld.

Dan is het gevolg dat hij gaat vervelen, maar dat hoeft niet bij jou het geval te zijn.

Maar om mijn mening te geven: Het is niet erg leuk offline, maar ook online vond ik er bizar weinig aan.

Ik raad je aan deze game gewoon te laten liggen in de winkel en om dan te kiezen voor bv. GTA: Double Pack; Zelfde prijs voor twee games, die alleen voor offline gemaakt zijn, en een stuk vermakelijker zijn.. Maar goed, dat was je vraag niet.;)

Deel Deze Pagina