Is Oblivion wat voor mij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zeemeeuw_5, 26 mrt 2006.

1. Zeemeeuw_5

Zeemeeuw_5 8800GTS

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

Ik heb nog nooit een serieus een RPG gespeeld. Fable heb ik wel een paar dagen gedaan, maar daar kwam ik vast te zitten en het kon me voor de rest niet zo heel erg boeien omdat er in dat spel niet erg veel te doen is. Maar Oblivion lijkt me dan wel weer wat, oa door de enorme wereld en de ontelbare mogelijkheden die er zijn. Wat denken jullie? Is dit spel de centen van een RPG-n00b als ik waard?

2. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik DENK dat je dat in het vraag topic moet vragen sinds die er voor is .
    en geen topic voor hoeft te starten maar ik ben geen mod dusja:p

3. Zeemeeuw_5

Zeemeeuw_5 8800GTS

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou m'n vraag ook even kunnen beantwoorden als je hem dan toch leest, in plaats van alleen commentaar leveren ;) ...

Nou ja Mod, als het hier niet goed staat, voel je dan vrij om het te verplaatsen!

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Om je vraag dan toch te beantwoorden. Ja, ik denk dat hij het waard is, ook al ben je een RPG-noob. Deze game valt zeer goed in de smaak bij heel veel spelers en dat zijn echt niet allemaal die-hard RPGers. De kans bestaat natuurlijk altijd dat jij er niks aan zult vinden.... maar dat kan ik natuurlijk niet van te voren inschatten. Misschien moet je even aangeven waar jij wel en niet op kickt in games (en wat voor jou de tegenvaller was bij Fable naast het vast komen zitten)

Zifnap

Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tja, als je in Fable al vast zit! :eek:
    Grote pluspunten aan dit spel zijn de vrijheid die je hebt, en het is gewoon zo mooi om te zien hoe alles in dit spel z'n eigen leven lijd.
    Wat minder is, er is veel grafische pracht uitgehaald is terwijl we die op de E3 demo's wel zagen. En als je Fable ingewikkeld vond, hier moet je nog veel meer statistieken regelen!

6. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bij deze..

ik vind dat iedereen gamer zich wel in dit spel zou kunnen vinden.

waarom?

nou het spel is zo groot je kan doen wat je wil.
    het is niet zo dat je bv alleen kan schieten terwijl je niet van shooters houd op die manier.
    het verhaal is ook heel makkelijk op te pakken.
    alleen als je de geschiednis van the elder scrolls zou willen weten dan moet je denk ik alle deelen hebben gespeeld .
    het is heel vermakelijk je speelt het neit zomaar uit.
    dat is ook vaak niet de intentsie bij deeze game omdat er zo ongeloofelijk veel te doen is.(vind ik)
    als je vast zit dan maakt dat vaak enit heel veel uit het is niet zo dat je neit verder met het spel kan meestal want je kan dan ook iets anders gaan doen.

en ja de graphics en de leefomgeving is fantastisch .
    dus als je neit helemaal zeker weet zou ik deze game toch het voordeel van de twijfel geven.

(ik hoop dat ik je zo goed genoeg heb geinformeerd:D)

7. Zeemeeuw_5

Zeemeeuw_5 8800GTS

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, bedankt! _O_

Ik denk wel dat ik hem ga halen, want volgens mij ga ik dit spel geweldig vinden. Ik denk dat ik in Fable vast kwam te zitten omdat ik me gewoon niet genoeg in dat spel verdiepte... Maar dat ga ik hierbij zeker wel doen!

8. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goedzo jonge:p

zo hoort het

9. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    m'n broertje heeft het net gekocht en het ziet er heel goed uit. ondanks dat hij het speelde om een slechte TV, zag het er prachtig uit, kan je na gaan als je een HD TV hebt.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Lijkt me een vestandige zet! Vooral dat verdiepen is denk ik in het begin hard nodig, zeker omdat je weinig / geen RPG's gespeeld hebt. Ben daarom niet bang om de handleiding erbij te pakken of 'em een keer door te lezen. In bed, in bad, op de wc, op het werk.... waar jij maar wilt. Het helpt echt, 't spel wordt gewoon veel leuker als je de achterliggende stats en features begrijpt.

11. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    wow snelle post achter elkaar makker.

12. Zeemeeuw_5

Zeemeeuw_5 8800GTS

Leuk Bevonden:
    0
    Joepie! :D _O_

13. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen kan t spelen, echt. Ik speelde als enige en laatste RPG FF VII 6 jaar geleden, normaal alleen maar racen en schieten, maar mijn god wat is dit gaaf

T is zoo uitgebreid, echt heel bijzonder wat je allemaal kan doen, zie je bijna nooit zoiets, je bent er ook maanden en maanden mee bezig (de komende weken komt er toch niks ECHT bijzonders uit voor de 360)

Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was eerst ook wat huiverig wat betreft Oblivion....een RPG vanuit de eerste persoon, dat hele idee was compleet nieuw voor me.

Maar na um bij een vriend te hebben gezien op de PC ben ik de game zelf gaan halen voor de X360, en man ik ben verkocht :cool:
    Supermooi en sfeervol (zo strak dat dat eruit ziet op m'n HDTV), maar vooral groot, uitgebreid en uitdagend :) Topspel !

15. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff twijfel nog steeds.... Maar deze bosschenaar zegt dus dat het helemaal top is....??:D Maar ja ik wil ook volgende week top spin 2 halen en zit ook aan battlefield te denken.. lastig allemaal....

16. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    wat een onzin wat dacht je van : farcry, topspin 2, bfmc
    3 topgames imo. maar ik zit echt te zoeken naar oblivion op xbazar en marktplaats

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Life is all about choices :+
    Oblivion was a good one for me :cool:

18. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, mooi gesproken... Ik denk da ik m het weekend maar ga halen....

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me geen onverstandige beslissing :)
    Het is wel een spel waar je echt ff voor moet gaan zitten, er zit zoveel shit in dat je van de gekheid niet weet waar je mee moet beginnen :p

Mocht je vragen hebben over het spel als je het aan het spelen bent, add me gerust op Xbox Live. Nog een extra Bosschenaar in m'n lijst is nooit verkeerd dacht ik zo :cool:

20. oblivion_91

oblivion_91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ik iets niet ben is het wel een RPG-die harder.
    ik vindt het wel een echt super spel.
    dus een egte aanrader voor iedereen ook al hou je niet van RPG-s toch gewoon kopen en kijk wat je ervan vindt.
    als je het dan niks vindt(lijkt me niet maar je weet maar nooit) ruil je hem gewoon ;)

Deel Deze Pagina