IS raven shield iets voor mij??

Discussie in 'Algemeen' gestart door shootergod, 27 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shootergod

shootergod Guest

He mensen, ik denk dat ik toch raven shield ga kopen, ik heb eerder vermeldt dat ik niet hou van GR, omdat ik deze te stealth vind, maar raven shield kun je toch ook als een straight up tactical team based fps spelen, door de kleine ruimtes, ik hou wel van tacical FPS, zolang het maar een soort kruising tussen tacical en fps is, zoals een soort kruising tussen GR en SOF2, zoiets wordt raven shield dus of zit ik in die gedachten fout??
    Want ik had de indruk dat raven shield wat meer straigt up wordt want als ik zo dingen zie lijkt het erop dat je het ook kan spelen als een soort FPS, dus bewegen en ondertussen dekking zoeken en zo? En ben je na een paar schoten van ee mitrailleur dood????

En ik heb gelezen in de PU dat het plannen eruit is ( gelukkig) en dat je ze dus niet op een grote map de weg moet wijzen en dus gewoon commando's kan geven :confused:

Ik hoop dat het toch iets voor mij is( kijk naar mijn games onder deze post), omdat het een soort kruising is tussen stealth-straight up, realisme-arcade, ?

2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het een soort Splinter Cell maar dan in een team. Of zit ik er nu volledig naast? Htet lijkt in ieder gevalw el op Rainbow six.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee het plannen is er niet uit, het is alleen weer vereenvoudigt. Plannen is nooit verplicht geweest, je kon altijd een plan van de computer gebruiken.

Anyways, jij als 'shootergod'met een Quake avatar zal Raven Shield niks vinden. Het is niet al te 'snel' en je bent snel dood. Snel = 1 kogel.

Edit: Crossposten is dom jongen, houd het ff bij het Raven Shield topic!

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=16669

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina