Is The getaway ook ps2 only net als vice city??

Discussie in 'Algemeen' gestart door salva, 30 jan 2003.

1. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck man ps2 heeft wel the getaway en vice city, en wij moeten het maar zien te trekken met splinter cell NIET dat deze niet subliem is maar ik zie graag wat meer van dit genre.

Ik heb namelijk voor de xbox gekozen omdat daar de "volwassen game's" op zouden verschijnen!, nou ik vind dat the getaway en vice city zo'n games zijn!.

Dus Bill(naat) ga eens aan de gang voor de echte fanaat!!:D

Vinden jullie niet?

Greetzzz SaLvA

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja.

3. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit niet echt te wachten op die 2 games...ze zijn wel allbei exclusief voor ps2...ik heb ze al gespeeld :+

4. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Waarom zijn er eigelijk zo weinig van zulke games8)

5. Neom

Neom Crazy Gamer.........

Leuk Bevonden:
    0
    The Getaways is een rukspel, besturing zuigt, cameraposities zuigen, je mag blij zijn dat dit niet de Xbox komt vervuilen :D

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet mijn type spel maar het is zeker niet slecht :{
    Vice city kwam toch ook naar de PC??! Helemaal niet exclusief dus.

7. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Edge waar zit jij dan op te wachten het zoveelste skate\snowboard, vechtspel, voetbalspel, racespel te wachten.

Nou ikke niet ik heb altijd een pc gehad en mijn boeien spellen zoals project igi, tom clancy games, maffia en max payne
    Ik heb gekozen voor de xbox omdat deze er zou zijn voor de serieuze gamers, nou ik vind spellen zoals GTA vice city en de getaway behoorlijk serieuze spellen hoor!.
    En vind dan ook dat de xbox niet moet achter blijven met dit soort mega titels!.
    Zeker niet wanneer je weet dat die zelfde soort spellen met vele bettere graphics zouden kunnen gepresenteerd worden op de xbox|:- .

Ik zie nu nog te veel pc conversies staan waar ik geen xbox voor nodig heb, omdat ik die met mijn amd 2000+ g-force 4 ook wel aan kan en nog goedkoper ook nog (daar valt ook nog eens iets over te zeggen!) of van die arcade games zoals tekken, amped, rallisportchallenge (collin komt weer van de pc vandaan), niet dat dat slechte titels zijn maar het is niet zo vernieuwend als Vice city (miami vice style yes terug naar de jaren '80) of als the getaway lekker voorzichtig knallen alla max payne.
    Niet dat de ps2 zo geweldig is maar de xbox heeft titels zoals deze hard nodig om zich te bewijzen en te kunnen overleven.

Ik hoop nu dat Project igi 2 zijn weg zal gaan vinden naar de xbox.

Maar als ik bill een tip mag geven probeer eens licenties te krijgen van een film als pulp fiction (opdrachten die relateren aan drugssmokkel, liquidaties, vluchten\achtervolgingen in auto's , barfichts, etc. (kut ik heb hier ter plekke een mega titel gecreƫrd) of de resevoir dogs en maak van vice city PULP!!.

Want ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik met de xbox de goede keus gemaakt heb.

RECPECT aahhhttt.

8. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    GTA(Vice City) is alleen tot 2004 ps2 Only

9. masterape

masterape Guest

Het lijkt me echt cool al komt GTA naar de xbox maar het zal dan wel naar de xbox 2 komen. En the getaway lijkt me ook zeer bruut.

10. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk wacht ik niet op het zoveelste snow/skateboard spel ...waar slaat dat nou weer op..

Ik w8 op Sudeki,Ninja Gaiden,Brute Force,Shenmue 2+3,Fable,
    Kameo, Soul Calibur 2, DOA : Code Cronus, Halo 2, Sonic 3 en anderen.. Ik heb beide games al gespeeld en ze zijn goed maar w8 er niet op...smaak verschilt hoor..:eek:

11. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pc wordt niet gezien als console dus --->>> exclusief

12. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens over The getaway is et makkelijk die is door Sony gemaakt duzzzz......

Deel Deze Pagina