nope, alleen ntsc, omdat nummer 3 meteen bij de launce was verschenen in europa vond activision het niet nodig om ook 2x te doen.
NEEEEEEEEEEEEEE ik heb em !ECHT! bij de Bart Smit en FRS zien liggen!!!! En niet alleen een geprint hoesje zoals Rumble dat zegt
Ej beter! Ik heb hem echt gezien bij de Dixons Heb hem zelf nog nooit origineel zien liggen bij de BS en FRS.
Rumble, kun je de volgende weer even checken bij dixons of ze hem echt hebben, PAL dan, en voor welke prijs.
Ik denk dat 2x gewoon speciaal is voor de Xbox omdat deel 2 nooit is verschenen op de Xbox of is 2x ook op PS2 en G enzo verschenen??
2x is exlcusief voor de Xbox gemaakt en bevat alle levels van 1 en 2 in een mooi jasje uiteraard (denk aan dreamcast graphics) en ook nog eens een paar nieuwe levels door Treyarch gemaakt. Oneindig veel gameplay dus!
Ik heb net even rond gekeken op het net, en bij gamefaqs, meestal zeer volledig, stond ook dat deze Tony Hawk versie alleen in de US was uitgekomen, dus dat neem ik (helaas) dan maar aan. Dan maar de DC versie's ergens zien te kopen.... Deze thread kan dan wel dicht, moderators.