Hallo, ik heb een vraag is xbox live soms down ? Want telkens als ik op mijn gamerstag wil inloggen krijg ik de melding "We cannot connect to xbox live would you like to start the troubleshooter?" En mijn xbox is aangesloten op mijn router en ik heb daar geen instellingen veranderd. Dus ik doe troubleshooter: (goed)Cables connected (goed)Ip settings configured. (goed)DNS resolved Xboxlive nog wat krijg ik zown schermpje en zegt hij : network error ( maar ik heb niks veranderd ) En mijn account is 2 maanden actief dus kan niet verlopen zijn. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt ^_^
Hierom dus: Xbox Live and "My Live" on Xbox.com will be unavailable from 02:00 to 04:00 Pacific Time on December 14, 2004 for scheduled maintenance. We apologize for any inconvenience and thank you for your patience. Dat zal nu wel zijn, twee uurtjes dus
Wat gisteren betreft. Hij bleef hangen op het scherm waar "more players needed" waren. Na 10 min ben ik er mee gekapt. Daarvoor was het trouwens al een beetje laggy.
Gisteravond de hele avond tot diep in de nacht Halo2 gespeeld en geen last van lag of niets. Liep perfect!
mensen, wat een geweldig forum! ik krijg binnen een half uur al 5 reply's op mijn vraag TOP! moet x box live nou net down zijn als ik een vrije dag heb maar wat zijn jullie gametags? kent iemand mij?
Doet het weer.... moesten jullie ook met een vernieuwde 'Terms of use' instemmen? En ja, XBW is idd. een geweldig forum
Of je gaat even naar Xbox.com, je logt in en je kunt meteen zien of Xbox Live online is of niet! /edit: Status op dit moment: Xbox Live is up and running.
Fijn dat het dus niet aan m'n verbinding ligt, 1-2 voor op m'n maat Diggler R dam in PES4 en *plop* wedstrijd gestaakt
Er is officieel door Konami aangekondigd dat er een patch komt, die de lag moet verhelpen. Deze patch is te verwachten eind december/begin januari!