hee daarzo,
om te beginnen:
ik vind Ghost Recon 2 en Ghost Recon Summit Strike fantastische spellen, dus niet denken dat ik het allemaal niks vind; ik vind het namelijk geweldige spellen allebei.
maar, mijn punt in deze thread:
ik heb sinds kort Island Thunder in mijn bezit, niet het nieuwste spel, maar ik vermaak me er uitstekend mee.
ik kreeg meteen weer the good old Rainbow Six en Delta Force feelings te pakken, heerlijk!
na heel wat lood in cubaantjes geknalt te hebben, viel het me op dat ik dit spel eigenlijk net zo graag speel als de nieuwere Ghost Recon delen.
Je voelt je in dit deel veel kwetsbaarder, en ook 'gewoon' een groep soldaten.
Bij Ghost Recon 2 heb ik soms het gevoel dat het 'american style' is. (dus, jou team is de beste, die terroristen zijn maar crap en van dat soort dingen)
bijvoorbeeld bij Summit Strike, missie 2: blablabla, anyway, he's going down!
dan krijg ik meteen het gevoel dat je meer bent dan gewoon soldaatjes.
Dat is moeilijk uit te leggen, maar ik denk wel dat de meeste onder ons dit zullen snappen.
Ook is het soms irritant dat er vrij vaak dingen gezegt worden als
'Watch that cover!'
'Keep your field of fire clear'
en dan de ergste:
'This one is do or die!'
'This one is gonna get hot!'
hierdoor gaat het gevoel bij mij van kwetsbaarheid weg. zoals ik al zei, moeilijk uit te leggen, maar degene onder ons die beide spellen hebben (gespeeld) zullen het wel begrijpen.
Ook het coopen speel ik soms in split screen gewoon liever met Island Thunder. Bij Ghost Recon 2 of Summit Strike is de singleplayer veel specatulairder door de 3th person view, als je dan met 2 of meer op een scherm speelt, heb je meteen het gevoel dat je iets mist. bij IT is dit niet het geval.
Ook is het wel grappig dat je met bots aan je zijde kan strijden, dus als je met zn 2en It speelt, kan je er dus ipv 1 tegen 1 (zoals bij GR2/SS), 3 tegen 3 van maken.
En nee, krijg nou niet de indruk dat ik Ghost Recon 2 of Summit Strike maar bagger vind, ik vind het geweldige spellen, maar ik vind bij Island Thunder de feeling stiekem gewoon beter. Niet op zn american style dat wij de beste zijn, maar je voelt je gewoon een kwetsbare soldaat.
begrijp dus goed, deel 2 en Summit Strike zijn erg gaaf, maar ik speel island thunder net zo graag als deel 2 of SS, en eigenlijk zou dat toch niet moeten.
Hoe denken jullie hier over?
edit: weejo, wat een lap tekst
Laatst bewerkt: 25 dec 2005