hoi, hoe kan ik een iso van 800 Mb op een dvd zetten waar al een programma van 800 MB opstaat? Via NTI cd/dvd maker zegt hij dat ik er een nieuwe dvd in moet doen.
*gniffel* Logisch of het moet een DVD-RW (rewritable) zijn... Op een gewone dvd-r kan je maar eenmalig branden.
ok maar in principe moet het toch wel gewoon mogelijk zijn om er meer bij te branden? als ik ze erheen sleep kan het wel, alleen moet ik hem via een iso branden.
Nou je zegt zelf dat je op een gebruikte dvd wil branden, en dat kan alleen als het een RW dvd is. Als het een gewone dvd R is dan gaat dat dus niet en moet je een nieuwe gebruiken. Je kan meerdere bestanden op 1 dvd branden ja tot hij vol zit 4.7gb standard dvd, maar met het brand process kan je niet later verder mee gaan op een DVD-R wel op een RW.
Als je ooit multisession hebt gekozen kan je wel meerdere keren op een dvdr branden (kan altijd als de sessie niet "finalized" is. Maar dat gaat helaas niet met iso's.
Multisessie dus gebruiken de volgende keer... kun je naderhand dus nog meerdere bestanden er bij op zetten... om de bestanden van een ISO dan te branden op die multisessieschijf moet je de ISO ff 'mounten'... Dus ISO eerst uitpakken op een virtuele schijf... programma's hiervoor zijn bijvoorbeeld "Alkohol 120%" of "UltraIso"... :b: