Volgens mij zijn die er niet. Ik heb hem op verschillende niveau's en speelmogelijkheden uitgespeeld, en je kan ook niks unlocken (volgens mij dan )
Nee, mij is een omhaal ook nog nooit gelukt, volgens mij zit hij er ook niet in, want ik speel het het meeste van mijn spellen die ik heb. Vooral tegen een vriend ruled dit spel. Xbox_neut
Je moet met Kameroen kampioen zien te worden, je moet er voor zorgen dat Patrick Mboma 13 keer gescoord heeft, Samuel Etoo 8 keer en Rigobert Song 4 keer, de rest maakt niet uit
Is dit bullshit of echt waar, van iemand anders heb ik gehoord dat je met alle (goede) teams in een regio (bijv europa) championship mode moet uitspelen. En dat je dan de mogelijkheid krijgt om tegen het allstar-team te spelen. Xbox_neut
dat van dat kameroeen is bullshit ik denk dat je met een aantal teams kampioen moet worden ik weet het niet
omhaal is me een keer gelukt, maar dat gebeurd altijd per ongeluk, hangt puur af van positie bal/speler niet zoals bij Fifa dubbele druk op knoppen. En over uitspelen: ja volgens mij als je op HARD speelt zie je bij elke gewonnen finale met een nieuw lan een claggetje op een bord komen. Bovenste rijtje zijn dan de toplanden, daaronder semitoppers, daaronder nog moeilijker. Ik denk dat als je zo'n rijtje vult je iets unlocked.
Klopt, de bovenstye rij vol is Europese Allstars. Maar je hoeft het niet perse met Hard uit te spelen, met Easy of Normal mag ook, dat maakt geen zak uit.