iss 2 makkelijk

Discussie in 'Algemeen' gestart door tocoloco, 27 jul 2002.

1. tocoloco

tocoloco thomaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iss2 nu een week ofzo, maar het valt me op dat het zo ontzettend simpel is. Op moeilijkheidsgraad hard win ik ook nog met ruime cijfers (soms 6-0). De moeilijkheidsgraad is dus niet echt uitdagend.. vinden andere mensen iss 2 ook zo simpel?

2. TheRealHunter

TheRealHunter Wat??/

Leuk Bevonden:
    0
    Na een tijdje word die vrij makkelijk jah op hard win ik nu minimaal wel met 4-0 en heb zelfs wel is uitschieters van 8 tot 9-0.

3. Flood

Flood Guest

beetje te simpel dus als je het kan

4. TheRealHunter

TheRealHunter Wat??/

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het kan is die vrij simpel al is die nog altijd een stuk realitischer als fifa want dan win ik met nog grotere uitslagen.

5. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, dat is waar. Maar ik heb wel 2 ideeën voor je.

1: Speel tegen vrienden, die hebben wel wat meer AI (dat hoop ik in ieder geval :D)

2: Speel met slechtere landen, neem bijvoorbeeld IRAN en zet hem dan op HARD. JE zal het zien dat het meteen wat moeilijker is. Ik zeg niet dat je niet wint, maar alles helpt.

Xbox_Neut

6. giorgio

giorgio dizzy en dexter

Leuk Bevonden:
    0
    het is idd veel te makkelijk ik zat ook na een tijdje spelen ook steeds boven de 10 op hard niet echt een uitdaging met meerdere personen is het wel dikke fun

7. TheRealHunter

TheRealHunter Wat??/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel wel met vrienden en dan is het een stuk leuker jah. en ben nu bezig om met alle landen de international cup te winnen. zit nu op ongeveer 25 landen dus daar ben ik nog wel ff mee bezig.

8. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    IK heb vandaag de europese allstars unlockt. Geen nederlandse spelers :'-(

9. TheRealHunter

TheRealHunter Wat??/

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je dat?

10. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3

Je moet het spel met de beste landen van europa uitspelen (international cup). Uit mijn hoofd:
    Nederland/Spanje/Frankrijk/Engeland/Italië/Duitsland/ en ..........

Je kan het zien welk cijfertjes ze hebben welk land het beste is, dus de A'tjes B'tjes enz.

Suc6

Deel Deze Pagina