iss2 al gespot?

Discussie in 'Algemeen' gestart door wilco, 9 mei 2002.

1. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand iss2 al in de winkel zien liggen en zo ja, welke???
    Ik had gehoopt hem gisteravond bij mediamarkt te halen, maar daar hadden ze um nog niet :mad:

2. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al gehaald bij een gameshop bij ons in de stad.

3. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al grotere keetens die hem al hebben (FRS, dixons, vobis, etc)?

4. sj0erd666

sj0erd666 Guest

ik zou zeggen: ga uit die stoel en ga kijken :)

5. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    verder dan de winkelruit kom je niet hoor

6. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Draz,

Al heb je hem al....do tell...

Hoe is het spel?

Goed? slecht?

Speelt lekker? Ziet het er een beetje uit.

Geef ff een mini-review voor de mensen die hem op korte termijn ook willen gaan halen.

Thanks in advance.

7. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    .

Laatst bewerkt: 4 jul 2003
  8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    FIFA 2002 World Cup is opzich wel lache voor de Xbox hoor

9. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( ik vond Fifa 2002 niet zo veel aan :mad:
    Als ISS2 ook al niet goed is :'-(

10. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou ff zeggen dat ik ISS2 wel een goed spel vond, maar het kan lang niet tippen aan Pro Evolution Soccer, degene die dit spel goed vinden, vinden iss2 helemaal niks

11. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wordt het nou? Is ISS2 beter dan Fifa2002 worldcup of niet. De een zegt van wel en nu een review blijkt het weer anders te zijn.... argh! Ik wil een 'kick ass' voetbal spel.
    Zijn er winkels waar je ze beide kan uit proberen (mediamarkt niet mee tellen, want bij de Arena hadden ze um donderdag nog niet).

12. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    draz:

Nee, dat weet ik, ISS is meer FIFA-achtig terwijl Pro Evo het neusje van de zalm is.

Maar we moeten op de Xbox roeien met de riemen die we hebben en Pro Evo is PS2-exclusive.

En we hebben momenteel FIFA en ISS2. Met Red Card en Beckham soccer op komst.

Red Card lijkt me 3x keer niets. Beckham is van de makers van UEFA Striker op de Dreamcast (heb nog spijt dat ik die ooit gekocht heb...dat spel dan), dus daar verwacht ik ook niet zo bar veel van.

Blijven over FIFA (dat ik dus persoonlijk helemaal niets vind) en ISS2.

Van ISS2 heb ik een PS2 review gelezen en die was erg positief. Er werd in feite hetzelfde gezegd als jij doet: Pro Evo liefhebbers zullen het waarschijnlijk niets vinden. Maar afgezien daarvan werd het een heel goed voetbalspel gevonden. Beter dan FIFA in ieder geval.

Ik kan met niet voorstellen dat de Xbox versie veel zal verschillen van de PS2 versie.

Maar goed, dan heb je die review in dat Xbox magazine...

Ik kan me moeilijk voorstellen dat ISS2 op de PS2 een goede review krijgt, terwijl het dan op de Xbox dik lager scoort dan FIFA.

Plus een 8 voor FIFA, geeft je ook te denken...

ZO goed is dat spel niet.

Bekruipt bij mij een beetje het idee dat die reviews gedaan zijn door een FIFA-liefhebber.

Het klopt overigens dat het ISS spelsysteem veranderd is, ze zijn wat meer richting Pro Evo gegaan.

Draz, lieve jongen...iets gedetailleerder? Zou het kunnen? Ik ga wel straks 69 euro uitgeven en dan wil ik geen kat-in-de-zak kopen.

Hoe speelt het? Hoe ziet het eruit? En hoe zou jij het vergelijken met FIFA?

Alvast bedankt.

13. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    De Graphics van ISS2 zien er goed uit, kwa Gameplay vind ik het spel ook goed, het lijkt kwa besturing op pro evolution soccer, de vrije trappen worden tegenwoordig anders genomen, met een balkje waar je de effect , hoogte, en kracht kan instellen, het is wel ff wennen maar als je eenmaal onder de knie hebt kun je goede vrije trappen nemen, de nadelen vind ik het afpakken van de bal, het is nu veel moeilijker om de bal af te pakken, en nog een nadeel vind ik, de mannetjes selecteren, maar dat vond ik in pro Evolution Soccer ook nooit zo goed, Ik heb Fifa nog niet gespeelt, dus ik kan geen vergelijking geven, en als je twijfelt huur je het spel of koop je hem en ruil je hem om voor Fifa of ISS2.

14. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    je moet gewoon fifa huren en iss2 kopen......

Als fifa leuker is ga je ISS2 ruilen voor fifa......

15. wilco

wilco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je ISS2 gekocht dan? :confused:
    Ik heb gekeken bij de Dixons, FRS en mediamarkt maar geen van alle had um al in de schappen liggen! :'-(

16. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    ik had hem gekocht, bij de lokale gameshop, dat was bij mij
    Next - Level in Amersfoort

17. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu ik ISS2 al wat langer gespeelt heb, heb ik er toch nog heel veel kritiek op, Ten eerste het passen zuigt zwaar, geen steek passjes de computer houd bijna alle ballen tegen als je een pass geeft, en je eigen Keeper is helemaal beroert als je een bal naar hem speelt gaat hij bijna altijd in je eigen doel omdat de keeper geen donder uitvoert, en dan nog wat over de moelijkheids graad, op easy tegen de slechtste tegenstander is het spel al niet te doen mede door slechte pass systeem, ik ben het spel nu voorlopig zat en zou het niet veel meer spelen!!

18. Drax

Drax nuMETALhater

Leuk Bevonden:
    0
    ok, da's duidelijk...

Nog ff wat andere meningen afwachten dus alvorens wel of niet tot een aanschaf over te gaan.

FIFA zal het denk ik niet worden. Alhoewel, al zuigt de rest dan rest er weinig keus.

We shall see.

In ieder geval bedankt voor de updates bijna-naamgenoot ;)

19. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Shit hee, das mooi klote. Ik dacht juist: "Yes, een ISS game op de Xbox die moet ik hebben!" Maar nu blijkt het een slecht spel te zijn. Dan koop ik mooi FIFA 2002. Voor de gameboy advance heb ik ook al een zwaar verneukte ISS gekocht en ik laat me geen twee keer er bij naaien.

20. dRazic

dRazic Warthog Driver.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwachtte ook een super spel maar vanmiddag, toen ik de tijd had om hem ff goed te spelen, vond ik hem toch wel tegenvallen, hij heeft wel goede punten maar toch ook weer hele slechte punten, ik zou hem gewoon eerst ff huren voordat je hem koopt

Deel Deze Pagina