Is het iemand al gelukt om wat vette moves te maken (schijnbewegingen/omhaal/ed)? Mij is bij toeval enkel gelukt om er een schaar uit te gooien, maar verder nixos. Ik weet niet eens welke knop ik er toen voor gebruikt heb. En wat denk jij dat de beste/makkelijkste manier is om doelpunten te maken? Ik maak heel veel gebruik van side attacks, overmars is super snel en kluivert maakt ze allemaal heel makkelijk af. Weet iemand ook hoe je manueel kunt overschakelen naar andere gameplans??
welke is beter ik kan namelijk nergens een review vinden van ISS2.......maar welke is beter ISS2 Of iets met WOrld fifa nogwat(die van EA) ? ok alvast Thnx ! Quen
Dat is heel persoonlijk maar qua gameplay vindt ik Fifa veel beter dan iss en dat is bij mij het belangrijkste meestal dus ik zou voor fifa gaan, maar je kan ze natuurlijk ook gewoon allebei kopen net als ik.
ik zou voor iss 2 gaan hoor iss 2 is meer een voetbal sim en fifa is meer arcade gericht ook wel leuk hoor
* kijkt in het boekje en ziet daar op de achterkant binnen 5 seconden staan, rechter analoge stick = strategie activeren.