Heb hem gister gekocht, Wat een KLOTE game zeg, daarom heb ik hem natuurlijk teruggebracht, alles is goed in het spel behalve het spel zelf, ten eerste zuigt het camerawerk. ten 2e de besturing, het is totaal niet realischtisch, het ziet er gewoon zo lomp uit. 2002 Fifa World cup is stukken beter. Zelfs Red card Soccer die heb ik er voor geruld. erg grappig. shit zeg, ben ik blij dat ik die game ff geruild heb
Ik vind persoonlijk de ISS besturing roeleren, echt een toppie game, Fifa 2002 worldcup is zo standaard footy, nix leuks, en een kutbesturing, ik weet niet of ISS2 zo goed is, maar dat vind ik vrijdag uit, ISS64 had in ieder geval de beste controls ooit Khoop dat ze er niet van afgeweken hebben... Go konami!
Tja, mijn opinie is anders. Het duurt wel even voordat je wat kunt met het spel. Oefening baart kunst is een spreekwoord wat met ISS2 wel erg toepasselijk is. Maar ja, niet iedereen kan het een geweldig spel vinden. Is Red Card Soccer een beetje lachen?? Ik zit ook te azen op zo'n soort spel.
Er zijn slechts 3 dingen jammer aan ISS2: Geen clubteams Moeilijk om 1-op-1 tegenstanders uit te spelen Voorzetten is klote, daar kan je amper uit scoren.
Dat laatste is dus niet waar. Als je gebruikt maakt van de flanken: sprinten langs de zijkant (snelle speler heeft de voorkeur, overmars ofzo) en dan bij de achterlijn, 2x snel op B drukt dan wordt de bal voorgegeven. Dan is het heftig op de x drukken richting het doel. Een beetje spits (Kluivert of Van Nistelrooij) maakt dat echt wel af. En ja, soms heeft de tegenstander de formatie dat het wat moeilijker is. Frankrijk is dan trouwens een eitje. Moet je de opstelling van Brazilie maar eens nemen. Die vind ik perfect. Je moet wel een beetje kunnen verdedigen, want het is 90% aanvallend georienteerd. Give it a try!! Je scoort vele malen makkelijker op die manier.
Ook het passing systeem zuigt. je kan nog geen eens bepalen hoe hard je wil passen. je kan niet eens met opzet voor iemand uit passen.echt geen tikkeltje realisme zit er in het spel. en ook de graphics vergeleken met 2002 Fifa World Cup zijn een stuk minder mooi. en altijd kom je in dezelfde situaties terecht. dat je hard op de keeper schiet, en 1 van je andere teamgenoten moet het dan maar af maken. of je scoort natuurlijk vaak van de zijkant, nee als het camerawerk beter was geweest, betere besturing, meer realisme, dan speelde het veel beter en was Iss2 een toppie toppie game
Van dat passing systeem weet ik het niet, want je kunt namelijk met y wel een pass geven in de richting dat jij wil. Waar ik het wel mee eens ben is de camera, dat had beter gekunt, je kunt nu enkel in en uit zoomen. En wat scoren betreft, ik vind het nog redelijk realistisch. Je kunt niet verwachten dat elke bal die wordt voorgegeven erin gaat. Waarom zou je die spelers dan nog cijfers geven voor hun kunnen?? Wat ik ook wel jammer vind dat het bijna onmogelijk is om een 1-op-1 situatie uit te spelen. Soms lukt het wel eens om dwars door een speler heen te rennen, maar dat is meer geluk dan wijsheid. Maar ja, iedereen heeft wel zijn/haar kritiek op elk spel... Ik ben niemand en niemand is perfect
Morgenvroeg verwacht ik hem op de deurmat, it better be good, wat ik zeker weet dattie is En de camera? Ik weet niet wat ze ermee gedaan hebben, maar gewoon standaard zijvieuw is perfect, de standaard FIFA vieuw dus ook, en om nou 5 verschillende standpunten te hebben, dat zuigt aars! Je gebruikt toch alleen de standaard... Is soms iets mooier, maar 10000000000 keer zo onhandig. Gebruik altijd de radar