It´s good to play together!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RedPog, 9 dec 2003.

1. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd geinspireerd door de thread over je favoriet uitspraak! (zie XBM forum) Vandaar deze thread....

Die goede oude tijd immers alweer enkele maanden terug was die prachtige slogan van Microsoft´s Xbox: "Live is short, Play more!" Leuke reclame er bij en dan nu....
    ...een stelletje kerels op de bank _O_ Project Gotham Racing 2_O_ aan´t spelen zijn die :confused: in de meest vreemde posities liggen, zitten of staan.:confused: Vreemd! Vervolgens wordt de tekst: "It´s good to play together!" met enkele fariaties uitgesproken... "It´s good to see what you and a Enzo Ferrari can do together." enz...

Køt! Naar mijn mening in ieder geval, maar wat vinden jullie ervan?

2. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zou volgens jullie de nieuwe uitspraak moeten worden? Of is deze wel okee? Had die andere wel eens weg moeten gaan?

3. CyriLLuZ

CyriLLuZ Smoezta Anaznuzta

Leuk Bevonden:
    0
    Nou de slogan its good to play together is toch wel zeker een goede slgan!

4. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook een bagger slogan:

1. Er zit geen rijm in
    2. Er zit geen beeldspraak in
    3. Het heeft te weinig betekenis

Kortom: de slogan raakt je niet en blijft niet hangen!

Ik vond die van "Life is short , Play more" een hele goede. Vooral die commercial erbij maakte echt indruk. Ik vind "It's good to play together" zo goedkoop en simpel.

Als eerst zou ik gaan voor de vroegere slogan en anders zou het ook wel: "Live your Life, play Xbox Live" kunnen zijn. Dit omdat LIVE steeds meer als motor van de xbox functioneert en steeds meer mensen xbox daar mee identificeren.

5. Het is een slogan waar een Xboxleek niets aan heeft. Leuk vind ik hem wel.

Mij lijkt een slogan als The Ultimate Gaming Experiance beter klinken.

6. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ja maar its good to play together doelt ook op xbox live...

7. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    It's good to play together > Life is short, play more

8. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind m maar stinken.

1. hij stinkt
    2. het klinkt gewoon niet tof
    3. het blijft niet hangen
    4. klinkt als een slogan voor ravensburger of MB
    5. het slaat alleen op xbox live
    6. hij stinkt

ik vind dat ze maar snel weer een andere moeten verzinnen of gewoon weer terug naar de oude. die was goed en de reclames erbij waren ook lache terwijl de nieuwe reclames (...) zijn. veel te braaf en blijft dus egt niet hangen. lijkt eerder op een Ariel reclame als op een xbox (stoer!!!) reclame.

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Dan snap je er overduidelijk geen reet van. Hij slaat op het feit dat je een Xbox moet kopen omdat dat tof is om samen op te spelen. Oftewel, koop een Xbox, je vrienden zullen hem ook tof vinden. Slaat meer op samenspelen en dus multiplayer in het algemeen dan op Xbox Live.

10. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ach eigenlijk boeit het me ook geen reet wat hun slogan is... als ze maar goede games uitbrengen vind ik het allemaal wel best...

11. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me vrij duidelijk dat het vooral op xbox live slaat.
    multiplayer zit over t algemeen altijd al op een console dus waarom zouden ze daarmee gaan adverteren??
    btw je ziet in al die advertenties een stel gasten achter die xbox te liven dus......

12. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    De oude klonk beter om mensen aan te sporen een Xbox te kopen. Deze klinkt zo, zo... slijmend. Alsof iedereen bij elkaar op schoot moet gaan zitten bij het gamen. Life is short, play more klinkt imo meer motiverend, en haalt 't kind in je weer meer naar boven (wat vooral dus de oudere gamers aanspreekt, de doelgroep waar de Xbox toch het meest op gericht is). Vooral dan de welbekende baby->opa reclame pastte er geweldig bij.

13. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    BTW, vandaag is mij jubileum lidmaatschap.. precies 1 jaar lid van de xbw cummunity..
    hulde aan mij _O_

14. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei slaat het op multiplayer in het algemeen. Ze zaten samen te Liven. Samen op de Xbox te spelen. En dáár draait de slogan om.

15. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    waar hij ook om draait hij stinkt igg wel, vind k dan.
    kvind dat ze een betere hadden kunnen bedenken. als je bijv al kijkt naar de oude, die 10 keer beter was omdat t goed klinkt en tenminste ook vergezeld ging van goede reclame.
    deze reclameszijn egt te erg voor woorden. hebben ze soms de oude "reclamemakers" (of hoe je t ook wilt noemen) ontslagen ofzo want het zit al lang niet meer op het niveau van pingpongen met je oren en vliegende baby's. het was allemaal veel volwassener en nu stinkt het gewoon, period.

16. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    majidamarus wat is jouw idee over een eventuele nieuwe slogan dan?

17. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    vind hem bagger slaat alleen op xbox live en niet iedereen heeft dat dus moete ze maar een slogan maken voor alle gamers!!!

18. Wasabi

Wasabi Forza Utreg

Leuk Bevonden:
    0
    vind alleen die van life is short play more goed

19. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat op? Het is goed om samen te spelen... zoals al eerder vermeld deze slogan heeft alleen maar diepgang in verband met Xbox Live.... wat wel zo is is dat deze uitspraak vele verschillende combinaties gemaakt kunnen worden: It´s good to kill together, It´s good to race togehter.... Maar dan in de reclame beginnen ze over dat het goed is om te zien dat 4 mensen uit verschillende tijdzones in je achteruitkijkspiegel te zien zijn SAMEN!

Zelf vond ik Life is short, Play more ook beter qua variaties: Hear More, Feel More, See More enz. Dat geeft je meer het idee dat jouw console iets heeft dan anderen niet hebben!

20. RedPog

RedPog Rednas - Pogge

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie nou? Wat is volgens jullie de nieuwe slogan?

:mad: Asjeblieft geen combinatie van It´s good to play more together, Life is short!:mad:

Deel Deze Pagina