Graag had ik even gezegd dat ik het wel vreemd vind dat op zijn minst 4 van de winnaars van jullie Xbox Live games prijsvraag nog geen enkele post heeft geplaatst ooit... ik neem aan dat deze users niet actief zijn!.... ik heb het over BroodjeRon, Meandor, Danne, DOA-Fan, ... de eerste 2 hebben geen forumnaam opgegeven dus daar weet ik het niet van, misschien ben ik de enige die dit vreemd vind, of lijdt ik aan inbeelding, maar dit vond ik toch de moeite om te vermelden als 'vreemd', ik vraag me dus af of dat geheel toeval is, in dat geval mijn oprechte excuses dat ik de eerlijkheid ervan in twijfel heb gesteld, maar anders vroeg ik me af of het niet mogelijk zou zijn dat iemand/meerdere ge'cheat' hebben door meerdere accounts te openen.... graag reactie Met dank.
iedereen mag deelnemen, of ze nu actief posten of passief, uiteraard hebben we liever actieve leden, maar wie mee doet aan de wedstrijd verdient te winnen
maar als er nou mensen zijn die toevallig op deze site belanden kunnen dan de nijging hebben om alleen een account te maken voor die prijsvraag...
dat is dan een jammere zaak, maar ook die mensen mogen deelnemen, als je de vragen juist beantwoord maak je kans om te winnen ongeacht of hij actief of passief deelneemt aan de site iedereen maakt kans, das toch het eerlijkste, want anders kan je even goed het meisje met de mooiste ogen laten winnen
Eh so what? Uiteraard, het is lullig dat mensen die hier wel regelmatig posten potentieel buiten de boot vallen. Maar het is ook niet correct als we gaan selecteren op actieve of niet-actieve mensen. Er zijn immers ook genoeg mensen die vaak meelezen, waarom zou je die benadelen?
Natuurlijk! Zelfs als zijn ze maar 1x op de site geweest, dan hebben ze maar geluk gehad en verdienen ze het nog, maar ik vond het vreemd dat 4/8 winnaars nooit iets gepost had, ... ik dacht dat er mss iemand zich meerdere keren had aangemeld.
inderdaad ik vind dat het beter is dat de nieuwe prijsvragen alleen active mensen mee mogen doen zo voorkomt je fraude hiermee bedoel ik dat mensen die al wat langer zijn op het forum en mensen die wat meer post hebt op die forum
Hoezo je moet toch gewoon kunnen meedoen en bij de meeste prijsvragen valt over het antwoord niet meer te disquseren(ofzoiets).
gewoon moeilijkere vragen maken zoals bv de UC vraag van vandaag, als ze er echt voor moeten zoeken doen ze het minder snel.
haha ja die vraag was irri man ik heb hele middag gezocht ( uur ofzo) en ik durf niet eens met 25% zekerheid te zeggen dat ik het goede antwoord gevonden heb
Heey klopt het dat de vraag die bij de prijsvraag op dit moment nog de vraag is van gister? Deze heb ik namelijk gister al beantwoord alleen nu zoeken andere mensen de antwoorden ook geloof ik alleen dan vandaag
dat hoeft toch niet? Je kan je toch gewoon even registreren maar dan ben je toch nog lang geen actief lid
Ik vind het een beetje onzin wel jammer maar kijk toen ik hier op deze site kwam keek ik alleen naar de site ik vond het er goed uitzien en leuke revieuws enz... Ik wist niet eens wat forum betekende dus ik ben daar een keer gaan kijken enz enz. Snapie ? Echt dit forum is echt te gek. Maar ff on topic er zijn ook mensen die lid zijn alleen voor de site en niet voor het forum !!