ja ja het is weer zo ver

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Oozy astracer, 2 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oozy astracer

Oozy astracer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de 2 keer dat dat klote ding naar de klote is,
    Kan ik weer contact op nemen met microsoft als het weer zolang duurd net als vorige keer dan zal ik ze eens een keer komen op zoeken met hun ondeugelijk matriaal SSSSSHHHIIIIIIITTTTT IK BAAL VAN DAT DING

2. peer075

peer075 Guest

Ik heb inmiddels ook al 2 xboxen terug moeten sturen. Ik had ze binnen een week terug. Elke box van mij ging na ongeveer 6 maanden stuk. (3 rode lampjes).

3. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Post dit dan ergens anders:confused:

4. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Ga volgende week mijn vierde 360 opsturen :mad:, klopt inderdaad dat ze 6 maanden meegaan, heb daarom maar een tweede 360 gekocht als omruilexemplaar zodat ik wel door kan spelen als die weer eens naar Duitsland is. Een belachelijke situatie natuurlijk.

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat boeit het ons dat jouw xbox kapot is?

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik blijf me er anders over verbazen.... en zelfs je vierde al opgestuurd..... damn

7. Sushi

Sushi Niet eetbaar

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, geweldig. Maar er is... Een centrale thread hiervoor als je 10 seconden rond keek in het Xbox(360) gedeelte..:{

8. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wat zijn sommige mensen weer lekker behulpzaam en vriendelijk...In plaats van hem even te helpen gaan we liever zeuren.

@Oozy astracer,

Voor defecte Xbox 360's hebben we een centraal topic, deze kun je hier vinden: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=97890. Veel succes in ieder geval! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina