Waar heb ik toch gelezen dat de mensen zonder Xbox-live zich gen zorgen hoefden te maken over het laatste level van Splinter Cell. Dat level zou namelijk volledig op de gratis demo-disc staan die altijd bij het Engels talige Xboxworld magazine wordt geleverd. deze aankodniging werd twee maanden geleden gedaan en in mei zou het zover zijn. Ik net naar de winkel en dacht je dat het level er bij staat, not, inderdaad. Wie weet meer?
Inderdaad, daar staat het: op 28/3: Xbox lezers kunnen het level Kola Cell over twee maanden bij het kostbare OXM magazine verwachten. Dat het een kostbaar blad is, ja, 15 euro, maar het nieuwe level kunnen we blijkbaar vergeten?
In plaats van te reageren op betrekkingsniveau, mijn gemoedstoestand, kun je beter reageren op mijn oproep, blijkbaar weet jjij er helaas ook niet meer van Wouter, jammer.
Dus Kola Cell zit bij het volgende nummer, okee, daar kunnen we wat mee. Dus nog een maandje wachten grrrr....
Ja, okee, ik was wat onduidelijk, das waar, maar je wist ook wel wat ik bedoelde en daar had je ook op kunnen antwoorden. Maar ja, ik als niet-live speler moet nog een maandje wachten, maar wel de moeite waard toch?
volgens mij heb ik in het laatste deel gelezen dat ie er zelfs helemaal niet meer in zal gaan zitten... waar ik eigenlijk op wacht is dat ene level die je ook in de ps2 hebt...dat sneeuw level
Ja grapjurk, maar als je goed gelezen hebt, ben ik een niet Xbox live gamer en vanuit die positie vroeg ik naar de demo disc waar hij op zou staan