http://www.xbox.com/nl/news.htm Mazzel! Als games je dagelijkse kost zijn en je hebt je Xbox vóór 26 april gekocht, bereid je dan voor op het volgende! Zoals je misschien al hebt gelezen, wordt de prijs voor de Xbox in Nederland verlaagd tot een adviesprijs in de winkel van €299 en als dank voor iedereen die vóór 26 april een Xbox heeft gekocht, bieden wij je tot 1 juli 2002 de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen! Dat betekent dat je games als Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld of Dead or Alive 3 of allerlei andere geweldige games gratis kunt krijgen! Bezoek daarom deze site op 26 april opnieuw om de hele lijst van games te zien. Hoe meld ik me aan? Ook dat is simpel. Bezoek deze site opnieuw vanaf 26 april 2002 en download het aanvraagformulier, vul de vereiste gegevens in (naam, adres, games die ik wil, enz.) en verstuur het per e-mail naar: xbox@msdirectservices.com. Is dat simpel of niet? Dit is dus allemaal mogelijk vanaf 26 april, dus vergeet niet deze site dan weer te bezoeken. We hopen dat je blijft genieten van de Xbox experience, of je ze nu afmaakt in Halo, schopt en slaat in Dead or Alive 3 of worstelt met het stuur in RalliSport Challenge! Veel plezier!
Helemaal superdik !!!! Hopen dat je straks uit meer games kan kiezen want ik wil eigenlijk ook NHL 2002, maar anders wordt het RSC.
Hoi Hoi Hoi Hoi!! Ja ik moet het toch NOG even kwijt hoor! Wheee!!! Ik zag net een filmpje van Unreal Tournament voor de Xbox, jammer dat die nog niet klaar is!
Als ik het zo lees kan ik ook deze 2 games en controller krijgen ondanks dat ik hem voor minder heb gekocht. Ze gaan er zeker voor eht gemak maar even vanuit dat iedereen hem gewoon voor de €479 heeft moeten kopen? Laat ik, en nog een zooitje van dit forum, die hem voor 333 hebben gehad het hopen Nouja als ze het toch controlleren, wat me stug lijkt voor een klein percentage die dat heeft, zouden we toch nog recht moeten hebben op €34 aangezien we 333 hebben betaald en niet €299. Maar goed dan loop ik op de feiten vooruit eerst gewoon 26 April maar even inschrijven en afwachten of ze problemen maken.
Voor degene die de Xbox gekocht hebben voor 26 APril zal je dit formulier invullen: http://download.playmore.com/application/nl.doc Ik weet alleen niet of je deze NU al moet invullen of toch maar even wachten tot 26 April zodat je het gewoon op de nederlandse site kan invullen. Maar zoals je ziet hebben ze het niet over de prijs waarvoor je hem hebt gehaald. Wel welke winkel, misschien dat ze daar wat gaan achterhalen ofzo want MediaMarkt bijv noteert wel je naam enzo bij je aankoop en dan kunnen ze dus ook zien dat ik korting heb gehad. Maarja we zien het wel, iig staat er geen vraag over aankoopbedrag op de aanvraag formulier.
Ik wacht wel eerst op de officiele versie van dat formulier. Ik ga iig 26 april ff in m'n geheugen prenten
GRRR, patser Ik wil iig DOA3, maar ik hoop dat er nog wel leuke games bijkomen, anders moet ik dadelijk Bloodwake ofzo erbij nemen
makkelijkere uitvoering van bericht hierboven De volledige lijst is er 26 april en zal blijven staan tot 1 juli middernacht. kortom er komen nog wel games bij
Ja das waar maar komen er dus ook nog games bij NA 26 April zodat games die dus in Mei&Juni uitkomen ook nog te krijgen zijn? Kortom updaten ze de lijst nog na 26 April? Want dan wacht ik nog even want van het huidige rijtje wil er één terwijl er in mei weer en paar 'musthaves' aankomen bijv.
Denk dat ze hem niet meer updaten naar die tijd, aleen hoe gaan ze achterhalen of die gegevens die jij invult kloppen, of worden alle verkochte xboxen de serialnummers weer naar MS terug gestuurd, en wat als iemand anders onder mijn serial die games besteld!? Weet het niet hoor, ga wel het formulier op de 26 invullen en versturen.
ze vragen ook je purchase date he. nou...ik heb hem op 12 mart gekocht bij de free record shop. en als ik dat invul krijg ik dan niks omdat free record shop hem te vroeg verkocht? nee toch he? kan ik dus gewoon 12-maart-2002 invullen? of moet ik dan 14 maart 2002 nemen.
Ik denk dat ze het niet zo nauw nemen met de datum hoor. Ik weet niet precies wat ze ermee gaan doen maar eventuele navraag aan de winkel ofzo en die zullen dan wel 14 zeggen omdat ze bang zijn om alsnog gezeik te krijgen. Ik zou gewoon 14 Maart opschrijven aangezien je winkel dit ook wel zal doorgeven mocht Microsoft het echt gaan controleren.
ik lees toch wel een zeer interessant bericht: http://www.webhero.nl/news/read_comment.php3?id_news=273 ff een belangrijke regel: "(incl 3rd parties=niet Microsoft)"
Da dacht ik ook ja! He Wouter, zou jij misschien een lijstje kunnen geven met spellen die op dit moment allemaal al uit zijn?