[PC] jak3 en ratchet and clank 3

Discussie in 'Games' gestart door Lord Kain, 12 sep 2004.

1. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ey beste peeps ik was aan het zoeken of hier al een thread over was maar ik kon niks vinden.
    Dus toen dacht ik laat ik maar effe een thread plaatsen over de twee nieuwe delen van deze komische duos.

Allereerst over jak3 het verhaal van jak3 gaat verder waar het ophield nadat jak en daxter metalhead hebben verslagen word ze uit de stad gezet want hun krijgen de schuld omdat de stad zo verwoest is.
    Ze worden naar de omgeving buiten de stad getrapt de wastland.
    Het ziet er in het begin slecht uit voor de twee helden maar ze hebben geluk want ze worden gered door een soort van zandvolk dat in de woestijn leeft.

Hier zijn wat screenshots:
    [plaatje]http://img2.exs.cx/img2/2149/jak3_041904_005.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://img2.exs.cx/img2/1625/jak-3-20040624040824294-000.jpg[/plaatje]

[plaatje]http://img2.exs.cx/img2/2482/jak-3-20040624040827857-000.jpg[/plaatje]

Ik kan haast niet wachten tot deze uitkomt de vorige twee heb ik ook kapot gespeelt en zijn naar mijn mening een van de beste platformers ooit gemaakt.

Nu naar ratchet and clank 3 up your arsenal.
    Het eerste verasende nieuws wat ik voor het eerst hoorde over deze game was dat het een multiplay en online mode zou bevatten ja jij leest het goed online.
    De single player zal het meest zijn als meer van het zelfde.
    Maar dat maakt geen nsars uit want de single play was al goed en kan je niks aan veranderen.

screenshots:
    [plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/me0000425263_2.jpg[/plaatje]

Ik zal deze thread ook updaten als ik meet erover vind enz tot nu toe bekijk de screenshots maar eens.

_0/ mazzelen _0/

Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  2. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Liever Ratched and Clank 3 dan Jak 3. Ik weet niet waarom, maar dat met 2 personages trekt me tof iets meer!

3. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Beide games lijken me echt tof maar ik heb geen ps2 en ik ben ook niet van plan om nog één aan te schaffen.

4. G8 Cra$her

G8 Cra$her MGP Team Silver

Leuk Bevonden:
    0
    rachet and clank heb ik de beta van gespeeld en het was best een gaaf spel.... jak von ik wel leuker qua humor, maargoed zou voor rachet gaan die multiplayer is wel vet :D

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Koop ze wel in de afprijsbak nadat ik cheap een ps2 met mgs3 koop over een tijdje ;)

6. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die games rulen gewoon!!

7. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar geef ik je groot gelijk ceasar het zijn een heel goed stel platform games.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Jak 2 vind ik persoonlijk een van de beste platform games op het moment en een van de beste PS2 games. Echt een top spel. Ben daarom ook heel erg benieuwd naar Jak 3.

9. Qantrix

Qantrix Playstation 2 Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Ratchet en Clank vind ik persoonlijk leuker dan Jak, hun doen gewoon meer, zijn grappiger en mooiere wapens. Verder als ik iemand mag adviseren, als je nu slim bent ga je geen console kopen maar spaar je nog even verder en dan kan je over een paar jaar die next-gen console kopen, da's veel beter (en de reden waarom ik nu twijfel om een X-Box te kopen, ookal is dat Burnout pack vrij aantrekkelijk (/me hoopt op een baantje bij Burger King! (alleen jammer dat ik dan waarschijnlijk een gigantische puisten aanval krijg...)

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Net als met de vorige delen uit beide series zijn dit voor mij absolute musthave titels. Het zijn wat mij betreft dan ook de vlaggendragers onder de platformgames en samen met diverse andere titels het bewijs dat de PS2 (samen met rpg's imo) heer en meester is wat betreft dit genre. Beide games series bieden een perfecte mix van goede graphics, humor, actie en een heerlijke gameplay die hier en daar soms wat frustrerend kan zijn, maar dat hoort nu eenmaal bij een goede platformer :)

Overigens heb ik hier nog wat trailers:

Ratchet & Clank 3

Jak 3

Een andere PS2 platformer waar ik overigens zeer naar uit kijk is Sly Cooper 2: Band of Thieves. De game is inmiddels ook al uit in Amerika en krijgt zeer goede cijfers zoals je hier kunt zien.

Een trailer kun je hier vinden op IGN.

Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  11. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor je bijdrage gothicrules. _O_

12. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een beetje jammer dat jak3 zich meer op actie richt, jak and daxter vond ik juist heel leuk omdat het echt platform gameplay was en niet heel de tijd schieten.

Deel Deze Pagina