Help James Bond 007 Wie kan mij helpen met James bond 007 Een beetje aan het einde van het level "Evil Summit" zit ik vast. Op een bepaald moment kom ik in een veld waar mijn tegenstander constant met een of andere bazooka op mij schiet. Ik krijg hem niet dood en weet ook niet hoe ik hier verder moet. Als iemand het wel weet zou ik dit graag willen horen. Thnx
ik neem aan dat je de laatste level bedoeld (is nogal lang geleden bij mij ), wat je moet doen is gewoon blijven schieten op dien pipo (gaat niet dood), tot hij wegvliegt naar een andere kamer. Om zelf naar die kamer te gaan moet je je haak gebruiken en je in een buis trekken (is wel duidelijk hoor). dan glij je daar vanzelf door en eens aangekomen in de andere kamer mag je vooral niet bewegen, de vloer stort er namelijk in. waar je staat ligt een rocket launcher, dan is het nog net mikken en schieten en het is uitgespeeld
Ik heb dit spel gehuurd maar heb hem na 10 min weer uitgezet,ik vindt dit spel echt gaar spelen hoor,waarom kan je in godsnaam jezelf niet zien lopen,schieten etc. je ziet alleen maar 2 armen,op de psx1 heb ik heel plezier aan beleefd omdat je dan wel jezelf kon zien. Vinden jullie dat nou niet jammer?????
Staat dat ook achter op de hoes vermeld?? Anders huur of koop ik zo'n soort spel weer nl,en dat wil ik dus nie.