James Bond: Everything or Nothing

Discussie in 'Algemeen' gestart door SabZero NL, 28 feb 2004.

1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Aangezien ik nog geen thread over deze game gevonden heb leek het me misschien wel een goed idee om er 1 te maken.

Ik heb vanmiddag het spel gekocht en moet zeggen, de gameplay is erg geslaagd. Het was even wennen, maar als je het eenmaal door hebt is het echt vet.

Nu wil ik wel eens weten wat jullie van het spel vinden,
    En als er eventueel moelijkheden op de weg komen, we deze dan samen op kunnen lossen.

Met vriendelijke groeten,
    Sabzero

2. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn al zat draadjes van deze game, dat weet ik zeker. Toch nog wat beter zoeken dan...

3. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een heel cool spel, lekker veel voertuigen erin zoals de cars en motors, tanks, en helicopter, vooral de Q wapens zijn leuk cyber spinnen en rc wagentje enz.

4. frusciflea

frusciflea Red Hot Chili Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    auf en nightfire zijn waardeloos ivm met deze game, zeker na goldeneye de beste bondgame ever made!

vind ut dus gewoon erg geslaagd, mooie grfx, top gameplay, top sound

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    de grfx zijn echt van een top kwaliteit, al merk ik soms toch wel wat framerate als je aan het rijden bent. maar wat maakt het uit :) het is en blijft een geweldig spel. vooral de afwisseling van missies is erg geslaagd

6. Son¡C

Son¡C Blue hedgehog Sonic!

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij idD een geslaagt slep, en zeker de moeitewaard om het te kopen ! :D

*offtopic* heyz PeepZ ike ben nieuwe, mijne naam is Son¡C (zoals jullie zien) kben 15 jaar en dat was het we l:)**

7. thiersie

thiersie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagske zijn er niet teveel missies met voertuigen?(want die vind ik maar nix in de vorige bond games) en hoelang denk je dat je er zal over doen om dit spel uit te spelen in medium?

8. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    er zijn idd wel behoorlijk veel missies met voertuigen...
    ze zijn heel cool, een stuk beter als in agent under fire en nightfire.
    alleen je bent meestal wel heel snel door die missies heen...
    ik heb de game nu 4 dagen en heb ongeveer 4 a 5 uur gespeeld en zit nu in missie 10 0f 11 van de 20.
    ik speel hem gwoon op medium...
    dus ik denk dat je er nog best snel doorheen kunt zijn..
    als je daar klaar mee bent hoef je je nog geen zorgen te maken want dan heb je altijd nog de co-up mode en de normale multiplayer mode...
    ook vallen er nog genoeg extra`s te unlocken in deze game..dus ik denk dat je er zeker niet snel klaar mee zult zijn...O-)

9. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    nog ff een vraagje mensen...
    wat vinden jullie nu van de nieuwe aim-functie in de game?
    ik vind het persoonlijk het grootste nadeel in de game omdat je zelf niet makkelijk kunt kiezen welke vijand je neerhaalt, en als er opeens een 8ter je staat, ben je behoorlijk veel energie kwijt als je hem eenmaal gelockt hebt...
    verder vind ik het wel echt een verbetering dat je nu voortaan kan schuilen voor de vijanden enzo...

nog ff een andere vraagje, weten jullie of er ook nog missies komen waarin je moet vechten?
    dat leek me namelijk zo leuk om te doen maar nu zit ik in missie 10 of 11 en heb ik alleen nog maar een keer tegen jaws moeten vechten|:-

10. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ehmz, met dat aim systeem, is inderdaad het enige nadeel dat je niet op je vijand kan mikken die je wil, maar dat rode puntje is wel fijn gedaan opzich, ik heb ook alleen nog maar tegen jaws, moeten vechten, en zit ook tegen missie 9 aan.
    een vecht missie lijkt me ook wel leuk ja :)

11. frusciflea

frusciflea Red Hot Chili Pepper

Leuk Bevonden:
    0
    verklaar mij dan maar waarom je 27 platina kan hale :) (check cheats)

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik had op een screenshot gezien dat je met de Porsche Cayenne kan rijden.
    Ziet die er een beetje mooi uit in dit spel? :9

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb het ff gehuurd vandaag en hiet ziet er allemaal wel gelikt uit en over de gameplay hoor je mij niet klagen: bijvoorbeeld die Q-rope dat je zo van een gebouw afpleurt en dat je dan vastzit aan de kabel, mooi gedaan. en dat stuk met die trein, als je eronder moet rijden, dan pleurt je wagen de afgronde in en ik dacht: shit kan ik opnieuw beginnen, komt meneer doodleuk door een luik de trein in.
    Goed spel ! *)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    That's Bond...James Bond! :cool:

15. Decker

Decker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in het laatste level zit ik vast van james bond eon maar er zijn ook geen cheats voor de xbox daar heb ik het spel op als iemand me kan helpen zou ik dat fijn en het is een cool spel.:confused: *)

16. DJ Lugs

DJ Lugs ---...::...---

Leuk Bevonden:
    0
    nog een keer opnieuw, nu met zinsbouw en leestekens..

17. the xbox boss

the xbox boss THE XBOX BOSS

Leuk Bevonden:
    0
    echt een vet spel mooie graphics en dat miksysteem vindik niet echt een nadeel want met de first persond had je nog wel eens dat je de vijanden mist maar da is nu niet meer. de multyplayer is ook erg vet. de area vind ik met deze andere manier ook wel leuk.

alleen ik heb een vraagje klopt het dat je er 15 tot 20 uur over doet om het uittespelen want ik vind het in het begin aardig snel gaan.

18. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ligt er maar net aan, op welk moeilijksheidniveau je het speelt.
    ik denk als je het spel op het makkelijkst speelt dat er maar 6 uurtjes ofzo over doet. maar op het moeilijksteniveau kan het best zijn dat je er 15 tot 20 uur over doet.

19. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    wat hij zegt...
    het ligt er ook aan op de manier hoe je de missies doet....
    ga je er gewoon gun-blazing doorheen of probeer je ook wat bondmoves uit?;)

20. salva

salva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mijn is dit toch echt de beste actie game op de xbox, Graphics zijn tot nu toe de beste, gameplay loopt lekker door, geen gefuck meer met je joystick om iemand te raken maar gewoon autoaim, veel variatie door middel van voertuigen, coole gadgets, echt bond verhaal dus gewoon een toppertje!

Ik heb nog nooit zo genoten van een game!

Deel Deze Pagina