James Bond: everything or nothing

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tjeetje18, 1 jul 2004.

1. Tjeetje18

Tjeetje18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo daar..
    Ik vroeg me af of iemand mij kon helpen bij een lvl van james bond, het is de bedoeling dat ik de limousine uitschakel.. Maar helaas krijg ik dit niet voor elkaar want elke keer is mijn tijd op :mad: . En krijg ik de LIMO niet tot stoppen.. wie o wie kan mij helpen..
    Ik ben je zeer _O_ als je het weet.. Want ik zit nu al 1,5 week vast en heb dat level al erg vaak gespeeld en wil nu wel eens door
    alvast bedankt!
    Groeten,

Tjeetje

2. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Je moet dat ene spul gebruiken. Weet ff niet welk spul tijdje gelden dat ik het heb gespeeld.

3. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon achteraan blijven rijden en erop blijven schieten met die raketten.
    Is zelfs mij in 1 keer gelukt dus zo moeilijk kan het niet zijn :)

4. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    je moet eerst een magnetische raket er op afvuren en dan er voor gaan rijden en zoutzuur gebruiken

5. Tjeetje18

Tjeetje18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alvast bedankt, maar ik had al een electrische magneet gebruikt. maar tegelijkertijd wordt ik ook nog eens aangevallen door 5 van die andere poppetjes en euh.. thomaskubin.. ZOUTZuur?? ik heb helemaal geen zoutzuur, please explain..
    Thanx already!

6. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    als ik t me goed herinner heb je 3 wapens;magn. raketten, zoutzuur en nog iets en als ik t goed heb kan je daar met X tussen schakelen

7. wc-bril

wc-bril Toiletpapier

Leuk Bevonden:
    0
    Wat? Raketten en zoutzuur???? Je moet die limo toch stoppen met die vrachtwagen waarmee je naar de fabriek bent gereden? Dat heb ik gedaan althans; gewoon keihard rammen die limo :) Lukt toch vrij gemakkelijk

8. Tjeetje18

Tjeetje18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer een probleem

Dag mensen.. in de hoop dat jullie mij Wéér kunnen helpen bij james bond {every thing or nothing} de volgende vraag, na het level waar je de truck met Jaws onderschept hebt. Kom je bij een groot landhuis en hier moet je in stealth mode een race wagen zien te krijgen..
    Maar ik word iedere keer gezien door die gasten, de camera's krijg ik nl. wel uitgeschakeld met die EMP's.. wie ow wie kan mij helpen..??

Alvast bedankt..
    Tjeetje

Nou ff bij editten ik heb het al voor elkaar..
    Dus hier hoeft niet m

Laatst bewerkt: 21 jul 2004

Deel Deze Pagina