Hey luitjes! ik weet dat dit spel HEEL oud is maar hij was maar 5euro dus ik dacht " nja..waarom niet.." alleen ik kom nou dan dus echt niet verder.!ik ben nu bij die Begin training dat je op van die Gele dozen moet schieten maar hoe kun je in godsnaam op die dozen schieten die in de lucht hangen en die doos die op de grond staat?! verder lijkt 't me wel 'n leuk spel..! en dan heb ik nog 'n vraagje over de 2 player Co-op: hoeveel lives heb je in totaal die je mag verspillen zeg maar..?! en als ik Save..dan kan ik de volgende keer dat ik 't spel opstart weer helemala opnieuw beginnen hoe kan dat?! raar spel..! nja alvast heel erg bedankt! en GAME ON!
Hmm ik heb dat spel gehad, is helaas al een jaar geleden dus weer er niet veel meer van*). Voor die training zou ik even op gamefaqs.com kijken. Over die coop, het aantal lives dat je hebt hangt af van het level dat je speelt. En over die save, dat had ik ook altijd. Moest ook steeds maar overnieuw beginnen.
ik meen dat je 12 levens hebt per hoofdstuk in de co-op, dus 1 hoofdstuk bestaat uit meerdere missie's , je kan het beste dus zuinig aan doen anders kom je op het einde van een chapter in moeilijkheden
Okey!hartstikkebedankt! Mods: willen jullie alsjeblieft tot en met Vrijdag geen slotje op deze thread doen?dan heb ik namenlijk weer tijd om te kijken of ik verder kom in de game..!daarna mag er wat mij betreft 'n Slotje op.. doey!
Ik doe er toch wel een slotje op, aangezien er al zat threads zijn die over dit spel gaan. Deze bijvoorbeeld. ~Closed.