Even Offtopic! Ja man hij is echt super, lees de reviews op gamesites, hij scoort gemiddeld tussen de 8 en 9! Wordt vaak aan geduid als een must-have!
lijkt me ook een vet spel, maar is het rijden in de auto's een beetje realistisch? en wat voor auto was er ook al weer?
Ja daar zit ik ook vast, ben altijd te laat om die meid te redden, iemand een oplossing?? EDIT: Ik heb het net gered je moet dicht bij haar in de buurt blijven, ik heb het zelf 5x erover gedaan, dus het zal je wel lukken.
k'zit vast in die missie in die mijn. mijn objective is: ga naar de hoogste rots (dat is toch het punt waar je die zender van 003 hebt gevonden ?), nou ik daarnaartoe maar er gebeurt verder niets Wie weet wat ik moet doen ?
ik zit nu vast bij die porsche cayenne missie dat je van die rots af moet rijden.. dan rij je weer naar boven en dan is er een route waar je niet doorkan en een met een trap.. waar moet ik heen?
Gewoon dicht bij haar in de beurt blijven en elke keer op de L trigger drukken om meer vaart te krijgen suc6.