James Bond: From Russia With Love

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elgee, 23 jan 2005.

1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De meeste zal het niet ontgaan zijn. De volgende Bond-game van EA gaat From Russia With Love heten.
    De vorige Bond-game, Goldeneye Rogue Agent, was, volgens de kenners, zacht uitgedrukt geen geslaagde game. De Bond-game daarvoor, Everything or Nothing was daarintegen wel weer een hele goed game, maar kon nog steeds niet tippen aan Goldeneye van Rare voor de N64.

Zo schommelt het een beetje bij James Bond in de game wereld. Maar zal deze game, gebasseerd dus op de "EoN-formule") dan wel weer goed worden.
    Ik denk en hoop 't wel. EoN vond ik toch wel erg lekker spelen. En zeker met mijn favoriete Bond, Sean Connery, lijkt het alleen nog maar beter te kunnen gaan.
    Maar dachten we dit niet ook van Rogue Agent?

Hoe denken jullie erover?

Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  2. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    is die vent nog niet met pensoein heb het zo wat gehad met bond wordt te saai

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik heb naar de laatste 2 Bond games toch wel een beetje het vertrouwen verloren.Aangezien EA de spellen maakt verwacht ik ook niet dat deze game veel vernieuwingen tegenover EoN krijgt (die ik trouwens niet echt lekker vond spelen)

Maar het idee met Sean Connery lijkt mij op zich, dus het ligt aan EA hoe ze de game nu weer gaan verprutsen (of niet :)).Is er al een releasedate?

4. Master Ch!ef

Master Ch!ef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja die vond ik ook al niets, en vrees dat dit weer niks wordt :+

5. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    james bond word een beetje te erg 'uitgemolken'.
    net zoals mario, maar mario blijft wel wat vernieuweingen krijgen

6. abruzzese

abruzzese abruzzese

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Everything or Nothing gekocht voor € 29,95 maar nog niet gespeeld .
    Ik speel Eerst Red Dead Revolver uit en dan begin ik aan die James bond game.
    Everything or Nothing Staat goed beschreven bij de meeste site,s en daarom heb ik hem ook gekocht.
    Ik ben wel benieuwd hoe hij speelt.
    Als ik een Game koop speel ik hem ook volledig uit , en ik ga niet van alles door mekaar spelen , daar zijn de Games te duur voor.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond EoN toch wel een goede game hoor. Wat vond jij dan niet goed aan de game? Perfect was hij niet, maar goed was ie toch wel.

Tja zo kun je het natuurlijk ook bekijken. Maar zolang er steeds nieuwe films gemaakt worden, en er geld aan te verdienen valt hoor je EA niet klagen.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    James Bond wordt idd net als alle EA Sport games. Elk jaar een nieuwe versie :mad:

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat niet altijd slecht uitpakt. Het wordt wel ieder jaar mooier, zie de sport-games, en dit jaar is de gameplay ook wat beter geworden (zie Fifa 2005).

Ik heb ff gekeken, maar er zijn nog geen echte details bekend. Hopen dat die snel komen, EA kennende van wel.8)

10. Shammo

Shammo Ik in dat pak

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel kan ten vroegste binnen 2jaar uitkomen, dus ik zit niet bepaald te wachten op deze game :p

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    EA kennende komt dit spel zeker nog in 2005 uit

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit stond in het Nieuws Artikel van XBW.nl:

Eind 2005/begin 2006 (Xbox 1 en Xbox 2 titels)
    ...
    James Bond: From Russia With Love
    ...

Dus nog binnen een jaar.

Misschien wel lauch-titel van Xbox(2):+

13. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mwa als ze het idee van EoN verbeteren kan het wel eens een aardig spel zijn, maar ik het et gevoel dat EA of het zelfde presteert ( dus degelijk maar niet bijzonder) of ze maken van deze game weer een game waarvan je zegt leuk voor iemand van ongeveer 12 jaar en niet ouder.

14. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.132
    Ze moeten de multiplayer is wat beter maken.. bij nightfire was hij nog wel redelijk maar everything or nothing en rogue agent echt gare multiplayer....

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk bijna nog nooit een Bond-game gespeeld, maar ik heb altijd het idee dat er gewoon betere spellen te krijgen zijn in hetzelfde klasse. Ik denk trouwens dat ze het beter niet als launch-game voor Xbox2 kunnen uitbrengen, dan wordt het spel echt over het hoofd gezien denk ik... er komen dan zoveel andere (goeie) spellen uit. Maar goed, niet echt mijn game dus...

16. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb na goldeneye 64 geen enkele goede bond game meer gezien: mijn verwachtingen zijn daarom ook erg laag...maar misschien wordt ik verrast :p

17. Xavearr

Xavearr Don't Think, Just Do

Leuk Bevonden:
    0
    Goldeneye op de N64 was idd een heel goed spel, de spellen die daarna uitkwamen vond ik ook niet echt sterk, helemaal de nieuwe goldeneye, heb hem een keer even gespeelt en daarna nooit meer bekeken, De ventjes leken wel van metaal op sommige momenten. :confused:

Ik denk zelf dat de nieuwe bond game nog minder leuk zal zijn. Ik heb het onderhand wel een beetje gehad met de bond spellen. Maar je weet maar nooit :)

18. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    ik haat spellen van james bond......

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Persoonlijk heb ik het ook niet zo op de james bond games. Vind de films (ietsje) leuker :9

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben helemaal niet voor james bond. De games en de flims allebei. De actie vind ik niks in de films. Alleen de multiplayer bij nightfire was wel vet. Ik ben wel benieuwd naar deze game ook al heb ik er geen interesse voor.

Deel Deze Pagina