De Reden Dat het zo slecht gaat in japan is ! Xbox Heeft een goeie rpg Nodig ? MEE EENS OF NIET MEE EENS ?? Laat je stem tellen
nej het is iets anders, door nintendo zijn al die japanezen in pokemon's veranderd, dus moeten ze een pokemon game hebben maar laat in dat geval de verkopen in japenland maar slecht gaan want ik wil geen pokemon game
Maar wat verklaart de hogere verkoop van de Ps2 en de DC dan ??? zijn daar toevallig wel RpG's op of pokemon games in jouw theorie ??? Cya
Maar Japanners houden van vage RPGs. Misschien is Morrowwind en PO wel te normaal voor hun? Verkocht Baldurs Gate voor de PS2 daar trouwens geod>
Sony japans merk! Nintendo Veel japanse games Sega japans Microsoft Amerikaans Bill Gates, zegt voor een japanner genoeg. Die houden (vind ik begrijpelijk) het liever op een product uit hun land.
hee ik vergis me volgens mij niet, jullie hebben eens screens geplaatst van een vage rpg voor de box eeeh .... *zoekt in rommel ...* aha! gevonden: http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=508 das waarschijnlijk wel een game voor de japanners .... 'k hoor er alleen weinig over ... mzzl Munch and Abe
Yep, maar wees eerlijk toen pokemon net uit was op de gameboy was het wel erg verslavend. Maar na duizende gevechten tegen andere trainers/wilde pokemons ga je er aardig groen en geel van zien. Ik hoop trouwens dat "Bust a Move op de xbox komt, dat is pas een verslavende game En daar zullen vele Japanners ook blij mee zijn.
Ja maar BAM kunnen ze ook op de PS2 en NGC spelen. Je moet juist exclusieve RPG hebben zoals Morrow, Ego en KOTOR
moet je weer oneindig veel hardware bij kopen das wel jammer bij dat spel..ofnee das trouwens Samba de Janeiro..ofnie??ofwel??
Ik ben het wel met die stelling eens. Met een aantal(meer dan 2 of 3 dus)goede rpg's gaat die x-box ook in Japan wel lopen. Persoonlijk is dit ook nog een van de redenen dat ik nog geen x-box koop. Japanners zijn nu eenmaal RPG fanaten, omdat ze nogal een klote leven hebben ( 80 % van de tijd werken ze) kunnen ze door middel van de Rpg zich voor heel even in andere wereld wanen.. Ik denk dat ze daarom zo gek zijn van RPG's
wees maar niet bang, pokemon is van Nintendo only dus die zal van zijn levensdagen niet uitkomen op de xbox (P. zorgt toch voor erg voor geld in het laatje, dus das wel jammer) mzzl Munch and Bulbasaur
Wat ik bestwel gek vind is dat julie het allemaal over pokemon hebben terwijl PS2 toch ook geen Pokemon heeft en die loopt ook goed ? ? ! ??
ik vind het ergens ook wel logisch dat ze in japan eerder een console uit eigen land kopen dan een uit amerika. wat zou jij doen als nintendo bv. uit Nederland kwam? had je dan een Xbox gekocht?