Japanse charts

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Somnium, 28 nov 2002.

1. Somnium

Somnium Guest

De software lijst van deze week:

1. Pocket Monsters Sapphire (Nintendo/GBA) - 549,300 (Nieuw)
    2. Pocket Monsters Ruby (Nintendo/GBA) - 543,900 (Nieuw)
    3. Biohazard 0 (Capcom/GC) - 194,900 (Nieuw)
    4. Super Robot Taisen: Original Generation (Banpresto/GBA) - 147,300 (Nieuw)
    5. Mario Party 4 (Nintendo/GC) - 31,600 (291,700)

6. Taiko no Tatsujin (Namco/PS2) - 27,800 (128,700)
    7. Breath of Fire V: Dragon Quarter (Capcom/PS2) - 23,100 (106,800)
    8. Pop n' Music 7 (Konami/PS2) - 20,500 (Nieuw)
    9. DQ Characters: Torneko no Daiboiken 3 (Enix/PS2) - 19,500 (445,600)
    10. Zero 4 Champ Series: Drift Champ (Hudson/PS2) - 18,700 (Nieuw)

Weer geen enkele Xbox game te bekennen en de top 5 word geregeert door de GBA en GameCube!

Hardware (Tussen haakjes = Totaal in 2002):

1. GameBoy Advance - 150,800 (2,313,400)
    2. PlayStation 2 - 38,400 (3,101,500)
    3. GameCube - 37,400 (923,400)
    4. XBox - 1,900 (273,600)
    5. PS One - 1,800 (205,900)
    6. WonderSwan Crystal - 1,300 (102,500)

Voor elke PlayStation 2 die over de toonbank ging, gingen er 4 GBA's over de toonbank deze week!
    Voor elke Xbox die er over de toonbank ging, gingen er 20 GameCube's over de toonbank!

Yahooo, gooo Nintendooo! :9

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    En? Hoor je dit niet te posten op een Nintendo forum waar iemand er nog wat om geeft? :+

3. Almere-Dude

Almere-Dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wil je hier nou mee bereiken Nintendo fanboy.
    Ban him. }:]

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    @somnium, je bent vast een hele aardige gozer maar dit fanboy gedrag begint een aantal mensen waaronder mij, nogal de keel uit te hangen, ik hoef je er niet aan te herinneren dat dit een Xbox-forum is.
    Als je post, post dan iets nuttigs ipv lijstjes en andere onzin, zodat er eens fatsoenlijk over gediscussieerd kan worden.

Bij voorbaat dank:)

5. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Bannen is overdreven, maar wat hebben we hier aan? Laat de Amerikaanse, Europese en Australische charts dan ook meteen zien.

6. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    begint idd ook mij op de zenuwen te werken, de vorige keer met een niet accurate top 10 van gamerankings.com en nu dit, dubbelcheck the source voor ge uwe GC de hemel wilt inprijzen en ons ervan te overtuigen.

Idd Xiroke good point maar heeft hij weinig aan want GC doet het daar minder goed dan Xbox :)

Laatst bewerkt: 28 nov 2002
  7. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Dat bedoel ik. :D

8. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Microsoft Japan gewoon maar moet opgeven, een aantal developers hebben ook al gezegd geen Xbox games in Japan uit te brengen vawege de zeer slechte resultaten..

BTw: what the fok is pocketmonsters ? :confused:

9. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    pokemon in het nederlands....that explanes all

10. Baltimore Raven

Baltimore Raven PRO-BOWLER

Leuk Bevonden:
    0
    is dat pokemon??? damn waar halen al die kinderen het geld vandaan om die games te kopen? Er is toch geen volwassene-jong volwassene die daar zijn geld tegenaan gooit? of zijn ze in Japan wat traag in de brain?

11. Dokterh

Dokterh EnoZ:1337

Leuk Bevonden:
    0
    Vergis je niet Jappies zijn ontiegelijk slim.. maar 549,300 stuks, man in een klap 2x zoveel(games) als de xbox(console) verkopen... pff wel een vernedering.. Het is ook zon besloten wereldje he met die Jappaners.

12. Somnium

Somnium Guest

Dokterh, 4 x zoveel games, er zijn 2 verschillende versies van Pokémon Ruby/Sapphire en die zijn samen in 1 week 1 miljoen keer verkocht ;)

Anyway, Pokémon is heel diepgaand, maar sommige mensen vinden het weer 'kiddy' omdat het van Nintendo is, he Baltimore Raven? Jij stoere volwassen vent.. :{

13. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    wou je soms zeggen dat je zelf niet van plan bent het te kopen?
    ik wel! (serieus)

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    me broertje van 6 heeft pokemon op z'n gameboy :r

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Beste Somnium, ik denk dat door het posten van zulke lijstjes de forumgangers hier een steeds grotere hekel gaan krijgen aan Nintendo's achterban...
    En de reputatie en vooroordelen van deze achterban wordt door lui zoals jij steeds weer bevestigd....

16. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve die Pokemon games lijken me het echt ongelofelijk saaie en stomme spellen

17. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    en dat is?

18. Somnium

Somnium Guest

De fans..

19. dende0611

dende0611 SegaFanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Somnium?

ff een vraagje.

Wat wil je hiermee bewijzen... dat de japanners liever geen xbox kopen. Dat weten we wel. Sorry maar ik vind het een beetje zwak.

Gun iedereen zijn console en zijn spellen, Dan kan jij lekker Mario gaan spelen en anderen SplinterCell, Halo of whatever ze leuk vinden.

Kijk stel ik ben DAF Variomatic fan. Nou die autotjes hebben nooit vekocht in de USA. Moet ik me dan blijven focusen op de sales charts waar Dodge, Chrysler, etc aan de top staan.

Ik dacht het niet.

Lok mensen niet zo uit joh en ga je eens wat volwassener gedragen. Want je doet nu niks anders dan het Kiddy Imago van nintendo te bevestigen. (Begrijp me goed ik ben niet anti Nintendo omdat ik ze Kiddy vind, maar ik ben Anti Nintendo omdat ik hun spelletjes persoonlijk niet zo leuk vind.).

Laatst bewerkt: 30 nov 2002
  20. Koesj

Koesj Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fans... fans... ik ben geen fan van de Xbox, ik ben geen fan van de PC, ik ben geen fan van Halo. Ik ben een fan van goede games en ik denk dat ik de beste games op de Xbox kan vinden. Maakt mij dat een fanboy? Nee, maar iedereen die 'fan' genoeg is om op een verkeerde plaats en tegen de verkeerde mensen z'n zegje te doen is volgens mij wel een fanboy.

Deel Deze Pagina