Japanse controller gewoon te koop en is PERFECT

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ringo, 11 apr 2002.

1. ringo

ringo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke controller kost 60 euro bij de betere gameshop.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    60 euro is rete duur :) Ik wacht wel op de Controller S dan, die wordt tenminste 'gewoon' 40 euro (dat verwacht ik iig) en is nog beter dan de japanse ook...

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    jezus man, je gaat toch geen €60 uitgeven voor een controller . want van da geld kan je een spel voor kopen.
    ennuh ik kan voor een trusmaster controller voor €18.99 ofozow krijgen...
    kwee niet waar maar m`n vader wel:D

4. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, je gaat toch geen €18.99 uitgeven voor een Thrustmaster controller, joh.8)

5. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Maar ze zijn zeker zo duur omdat ze uit japan ge-inporteerd moeten worden?

60 euro is zeker een hoop geld voor een controller.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja, lijkt me logisch :)

In NL zal de controller s binnenkort wel 40 euro (net als de andere MS controller) kosten, ik wacht daar wel op

7. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vinden jullie die controller nou echt te groot? Nou ja zeg, ik vind hem echt geweldadig lekker zitten hoor (nee ik heb de doos niet, paar keer geleend van een collega). Maar dat komt misschien omdat ik grote handen en voeten heb. Jullie niet he? D8 ik al :)

8. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Jah ik vind em ook heerlijk, en ik heb nou niet echt kolenschoppen!

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind hem ook wel heerlijk, maar mocht ik ooit nog een 3e en 4e controller kopen wordt het misschien de controller s, voor de mensen met kleinere handen :) (wil hemuiteraard wel eerts ff testen)

10. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    katsjing.....60 Euro, dat is nogal wat :mad:

11. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gewoon het liefste de M$ kont-rollers hoor het geld bewaar ik liever wel voor games enzow...hehe heb toch liever een game dan een kont-roller...

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    PICS!

13. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn toch wel pics op de site zelf of niet somss

14. huubmeilink

huubmeilink Guest

de echte bikkels doen het met de gewone controller, alleen voor de baby's met de kleine handjes hebben ze een uitzondering gemaakt

15. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, ik ben 2 posts van jou tegen gekomen, en ze slaan allebei nergens op ]:- .
    Damn, niet iedereen is groot. Alsof iedereen 2 meter wordt en grote handen heeft. Zucht.. nadenken.. moeilijk he voor jou?
    Btw, ff een dis uitdelen. Voor baby's is de kleinere controller ook te groot ;).

16. Loekos

Loekos Huur moordenaar

Leuk Bevonden:
    0
    De orig controller is best mooi en zeer solide maar hij is te dik en wel zo dik dat je om de rechter duim knoppen in te drukken je duim te hoog op moet tillen, en dat staat bij mij bij (bv) doa3 garant voor kramp in de duim pees die aan de bovenkant van de hand naar de pols loopt.

ik heb hier aleen maar last van met vecht spellen... (dit is overigens geen geintje maar echt een zwaar irri gevoel)

ik sla dus een zucht van verlichting als ik m'n ps2 controller weer vast pak dat voelt voor spellen als tekken4,virtua fighter4,tekken tag tournament,dead or alive,dead or alive hardcore,en bloody roar en strax soul calibur2 echt een stuk lekkerder aan }:]

ik vind trouwens toch dat er nog geen een controller op de markt is die zo lekker in de hand ligt als een dualsjok.

17. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook niet van die reuzenpollen maar ik heb nergesn last van :)...kvin de orig kont-roller toch wel het fijnste!

18. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de controller s ook lekker in de hand liggen net alsde normale maar de ps2 controller ligt ook wel lekker in de hand

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind de controller s beter als de normal of PSX controller(op dit momenty)

20. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Het viel mij laast op dat de gewone controller niet zwart, maar heel donker groen is. Leg hem maar eens in de zon, dan kan je het verschil heel goed zien vergeleken met de d-pad.
    Ik vond het wel een beetje jammer want zwart is mooi.

Deel Deze Pagina