[.jar / .mpn] Afspelen?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door VliegtuigNL, 21 feb 2004.

1. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Is er een emulator en/of een programma, om .jar en .mpn bestanden af te spelen?

Ik heb namelijk een site gevonden met allemaal mobile games (PM me maar, dit word als spam gezien) en wilde dus weten voordat ik em overzet kan weten of ik het leuk vind of niet?

Mpn = Morpun Waar ook mobiele games mee worden geprogrameerd (bijv. de Sony T630)

Laatst bewerkt: 21 feb 2004
  2. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    .jar is gewoon ene JAVA bestandje tog?

Dus download java ->
    http://java.sun.com (versie 1.4xxx, niet de beta 1.5!!!)

en dan moet je nog een emulatortje hebben zoals je zelf al zei, maar die weet ik niet.

Greetz

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik ben toevallig voor school met Java bezig in SunOne Studio en las ook iets over jar enzo. Dus mogelijk kan ik die ook openen.

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ja .jar is java voor mobieltjes. Als je een telefoon hebt met bluetooth of infra rood (of data kabel) kan je hem daarmee naar je mobiel sturen en hem ter plekke installeren. Ik weet alleen niks van een emulator voor op de pc, ben ook bang dat die er niet is.

5. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er zeker van dat er emulators in omloop zijn. Dit moet wel, want dat kan de game eerst getest worden, zonder dat je mobieltje crasht. Maar waar, dat is de vraag....:{

Om welk mobieltje gaat het???

Greetz

6. gerjan

gerjan Guest

Deel Deze Pagina