Waarschijnlijk komt in de zomer van 2005 Jaws de game uit. In deze game speel je (natuurlijk) een witte haai. Het wordt een free-roam actiespel door Appaloosa. Wat verwachten jullie van deze game? Mij lijkt deze game best gruwelijk als je veel vrijheid krijgt _0/
Ja dat heeft wel iets. Moet natuurlijk niet saai worden dan. Lekker walvissen "pesten" en mensen/ vissen opvreten. Zou voor een aardiig prijsje best een leuk spel kunnen worden. Ziet er niet super slecht uit ook!!
dit lijkt me een gaaf spel. het genre idee is leuk, het ziet er goed uit, en het is weer eens wat anders, als ze dit goed uitwerken
Misschien wel grappig. Als je net zo'n vrijheid krijgt als in GTA, kan dit best een leuke game worden. Maar ik vraag me af wat je allemaal wilt gaan doen? Daar in de diepe blauwe zee...
Ik denk ook dat diet een directe flop wordt. Geen belangstelling van de media. Een game die echt met toeval in de winkel ziet liggen. Maar misschien leuk voor een middag mensen eten etc.
Spongebob eten Als ze het leuk uitwerken kan het misschien leuke budget titel worden? Ecco ja wel wat tijd in zitten leuk!
Ecco the Dolphin was al een geinig spelletje op de dreamcast, was je wel ''een goeie'' zeg maar, maar met een witte haai lijkt mij wel een stuk strakker. Levelopbouw was wel een probleem soms, door te grote levels was het soms totaal onduidelijk waar je nou precies heenmoest zwemmen. Als dat goed uitgewerkt is kan dit heel leuk worden.
zolang het Theme van de film er maar in zit. Dum dum, dum dum, dum dum dum dum dum dum dum dum ...... Mooie score was dat van John Williams.
John Williams laat ons hopen dat het een RPG wordt Dat je schelpen moet verzamelen en daarmee nieuwe aanvallen... nee, gwn vrijheid is ook goed. Maar daar zou ik niet te veel op hopen. Wordt vast weer een dom spel ofzo van een film. Ze kunnen er misschien wel wat goeds van maken, maar zet je hoop er maar niet op.
Als de haai maar niet op dat bijna-papier-maché-geval-haai uit Jaws gaat lijken En de masterlijke tune van John Williams mag sowieso niet ontbreken
Jaaahaa Spongebob eten my dream come true! Death aan SpongeBob The Fag! (niks tegen gays j/k) Het lijkt me echt geen r*k aan die indruk krijg ik maarja wie weet
Ik denk dat dit spel wel een topper zal worden. Jaws word namelijk gemaakt door de mensen die Ecco hebben gemaakt.
Ecco was niet zo'n succes. Jaws zal het denk ik ook niet worden, maar dat je a.o. mensen kan aanvallen is wel wreed en dat zal mensen wel trekken.
lijkt me erg geinig, voor een laag prijsje zal ik hem zeker kopen. maar voor 60 euro lijkt ie me nie waard.