Ik weet niet of er al zo'n thread is anders zet er maar een slotje op wat was jullie eerste game? ik weet het zelfs niet maar maar ik twijfel tussen Freddy Fish en GTA 1
ehh even denken ik denk iets van Pacman op mijn vaders DOS pc en ik ook heelveel een of andere 3D helikopter game gespeeld was er echt verslaafd aan.
Ik geloof dat dat Pong was, die heb ik ooit gehad met die gekke joypads waarmee je alleen naar boven en naar beneden kon sturen geloof ik.
1e spel... Erhmm... kan alleen van de computer herineren(1997)iets van flight simulator... En daarvoor had ik nog iets heel heel heeeeeeel ouds met van die cardridges Met van die hele hele heeeele oude spellen met racen dat je op de tv moest aansluiten met nog van een soort joysticks
De allereerste videogame die ik ooit speelde was zo'n Game&Watch handheld spelletje uit begin jaren '80 waarin je als een serveerster zo snel mogelijk eten moest zien rond te brengen. Mijn allereerste console game was echter Defender voor de Atari 2600.
De eerste game die ik zelf kocht was "The Increcible Machine 3" Wahaha ! Dat gebruiken ze bij ons zelfs op school nog bij techniek in de 1e en 2e klas
Dit weet ik niet zeker, het kan Donkey Kong Country op de SNES zijn geweest. Het had ook een van de Mario Bros. delen kunnen zijn van die SNES collectie waar ze allemaal in zaten. edit: Er is ook een grote kans dat het een atari spelletje was, mijn vader had een oude atari computer met een aantal spelletjes op diskette erbij. Als ik de namen toch eens kon herrinneren.
Keen, en ik was helemaal door het dolle heen toen ik een code had. Ja cheaten is er vanaf het begin geweest!