Je favoriete PU-redacteur?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tommy Vercetti, 2 jun 2003.

1. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Die toffe gasten van de PU becijferen altijd games..... maar wie becijferd hun??

Geef hier een opsomming van je favo redacteurs met een cijfer (en een onderbouwing van je cijfer)

Let op!:

Niet grof afzeiken of oude koeien uit de sloot halen anders sluit men de thread.

Jan: 8,5
    - Altijd een duidelijke uitleg c.q. beschrijving van pc-games.
    Het valt me alleen een beetje tegen dat ie niet met een Orc in het huwelijksbootje is gestapt :confused:

J.J.: 8,5
    - Eigenlijk dezelfde onderbouwing als voor Jan geldt, en hij is erg beschaafd.

Boris: 9,0
    - Goede previews/ reviews, en erg humoristisch (Gamekings).
    minpuntje vindt ik dat hij een waardeloze rally-coureur is;)

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Owja! Gamekings vanavond om 7 uur op de box! Zal daarna ff een punt geven, heb namelijk geen PU :mad:

3. Schranseman

Schranseman Heeft altijd honger

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond ben de dood altijd een toffe gast.

dat kwam waarschijnlijk door het feit dat hij alleen maar pc games behandelde!!

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jan & JJ. Jan, altijd goede previews, lekker informatief, humor, leest lekker weg, doet veel games die in mijn lievelingsgenre liggen, doet het meeste kwa review en previews van allemaal, dat zijn er nogal wat, respect daarvoor.
    Voor JJ geld precies het zelfde, en ik heb hem een keer gezien(oh, mijn held _O_...)

Jan: 9,1
    J.J.: 9,0

Oh ja, ze geven geloofwaardig cijfers, geen 9.8 enzo. Een game is toch nooit perfect, het kan altijd beter.

Laatst bewerkt: 2 jun 2003
  5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    hmmz, ben pas abbo dus ik kan het niet echt beoordelen....Maar die Halo2 preview klopte van geen kant! Een Prophet met een Grunt vergelijken...zelfs een Jakhal zal dat niet pikken! En de covenant Elites het enige ras noemen, daarbij jakhal, grunt, Brute,Hunter,scientist en prophet vergetend, dat kan echt niet!
    En zeggen dat Brutes geen Covenant zijn.....
    [zeker voor de E3 getypt :D)

6. Ajax

Ajax Guest

Boris 9.0
    J J 8.0
    Jan 8.5

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5

maar okej, Jurjen, is vaak populair, maar kennelijk niet bij xboxers , wat logisch is aangezien hjij een gamecuber is en nix (pr)reviewt voor onze zwart groene doos.

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja het boeid mij nooit ene f*ck!

Ik lees die PU en vind het leuk om te lezen en 4 van de 5 keer kijk ik geeneens wie het geschreven heeft. Waarom? omdat dat niet boeid!
    Bij de meeste merk ik geeneens verschil behalve als JJ of Skate het stukje heeft geschreven. JJ vanwege het auto gebeuren altijd en Skate vanwege...ja uhm...hij schrijft gewoon anders :)

9. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0
    JJ en Jurjen zijn mijn favo's. Jurjen z'n (pre)revieuws zijn erg goed. Jammer dat deze alleen voor de GC zijn. JJ vind ik vooral goed bij gamekings. Hij was in de oude aflevering de enige die er eigenlijk iets zinnigs uit probeerde te krijgen. Laten we Ed niet vergeten met zijn grappige onderschriften.

10. Niels1988

Niels1988 Guest

ik vind ED echt da bomb!!_O_

11. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    ze roelen allemaal wel op hun eigen gebied. Skate bij de ''stoere'' en de sportspellen, Jan de Orc voor RTS, Jurjen voor de kiddie games (geen belediging:D) en Ed voor de briliante onderschriften en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan:D

12. mischa

mischa Guest

j.j is de enige die positief is over de xbox man
    jurjen is gewoon een cuber met onrealistische cijfers
    zelda een 9,8 Pfffffffffffffff!

13. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    skate en boris een 10 want hun zijn gewoon super cool

14. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    skate is wreed.. en hoewel jurjen absoluut niet kan reviewen is hij qua persoonlijkheid zeker m'n favoriet.. wie er het beste reviewed? hmm.. weet ik niet precies.. boris vink op zich minder.. jeroen dacht ik altijd dat hij het wel goed deed, net als JJ..

15. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    PU sucks...en weet je waarom.....als ze een spel moeten reviewen wat niet helemaal in hun smaak ligt dan kraken ze het af....terwijl ze niet naar de kwaliteiten van de game kijken....dat vind ik zo slecht. En ik vind die jan maar een dorky. skate en boris zijn nog wel een beetje normaal.

16. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Skateje uit Breda :) Hijz idd zeer wreed, en J.J., is dat die kale niet dikke :p? Die vink ook wel wreed

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    JJ is niet kaal, die kale niet dikke met bril is Ed.

18. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Kaal, dat is Boris... ;)

En Skate, die heeft een vlotte babbel. Presenteert niet alleen Gamekings, hij was ook de presentator op de Xbox Live Launch Party.

Ze zijn allemaal wel aardig. :) Bovendien schrijven ze ook allemaal bijna altijd objectief en met humor. Dat is leuk om te lezen.

19. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmmmz, ik zal es op gaan letten vanavond, want volgens mij heb ik de namen bij de verkeerde kop op skate na :p
    EDIT: volgens mij bedoelde ik ED :)

Laatst bewerkt: 2 jun 2003
  20. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ey jongens laat jurjen met rust als hij vind dat de game een 9.8 verdient dan geeft ie het toch lekker, en de gast heeft ook vette reviews zoals die van eternal darkness die was vet bedacht. Jan geeft ook goede reviews lekker objectief maar hij kan niet tippen aan de humor van Boris en Ed. Vind het altijd leuk als Boris een ongelofelijke boutgame gaat reviewen dikke lol!!!!

Deel Deze Pagina