Aangezien iedereen wel eens een miskoop doet leuk me het leuk om ze hier te posten. Welke games stelde jullie teleur..? Van welke games hadden jullie hoge verwachtingen en kon die niet waarmaken .... je moet deze games wel zelf gespeeld hebben
Wel graag elkaars mening respecteren.
GTA 4 - Na 4 delen doorgespeeld te hebben viel deze me zwaar tegen te weinig fun in de game, cover systeem werkte slecht en het rijden met auto viel me ook erg tegen en weer dezelfde missie's GTA 3 en Vice City deden iets nieuws maar GTA 4 is been there done that
Left 4 Dead - 60 euro voor een spel dat maar 2 campaings heeft in versus de andere 2 kwamen maanden later toen ik er al op uitgekeken was. In VS speelde je als Infected ook altijd als 2 Hunters 1 Boomer en 1 Smoker geen variatie mogelijk. Te weinig wapens. Elke map eindigde met een finale geen variatie en te weinig gamemodi's en het ergste in vs zaten de survivors altijd ergens met zijn vieren in een hoek dicht tegen elkaar te meppen zodat jij als Infected niks kon doen
Battlefield Bad Company - Singleplayer eerste 4 levels doorgespeeld. Multiplayer was echt chaos en zag nooit wie me dood schoot hooguit 5 uur gespeeld en maar 1 mode
Halo 3 - Ik trek die Halo franchise gewoon niet Met die Brute of hoe die ook heet die als skippyballen heen en weer springen grr
Laatst bewerkt: 14 jan 2010