Je naam veranderen?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Amigo NL, 27 jan 2004.

1. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Hey XBW,

Ik wilde graag weten hoe je naam kan veranderen, kan dat uberhaupt wel? niet echt een boeiende verandering maar ik zou graag van de r een hoofdletter maken (staat mooier :9 )
    dus Rectal8-ball.

Alvast bedankt!

2. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Naam veranderen kan niet.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nope, we doen niet aan naamsveranderingen. Staat ook wel in de [faq]faq[/faq] trouwens.

4. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Moet je even de FAQ... doornemen daar staat namelijk het volgende vermeld...

Ik wil graag mijn naam veranderen, kan dat?

Het is technisch mogelijk, maar om een aantal redenen doen we dat liever niet. Een wijziging van de naam is alleen mogelijk als je nog niks hebt gepost McRed: Dit is al een post.. op het forum en nog geen waarschuwingen hebt ontvangen. Een dergelijke verandering vraag je aan bij een administrator.

McRed: Anders maak je even een nieuwe gebruikersnaam aan... (kun je alleen de Greenmile niet meer in... Ik heb ook een nieuwe gebruikersnaam aangemaakt dat kwam onderandere doordat ik: een nieuw e-m@il had... Pog had besloten onder SILVER_bullit verder te gaan en ik de naam RedPog een beetje zat was (zelfde reden als Pog)

Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    maar jullie willen toch wel hoofdletters veranderen(van kleine letter naar hoofdletter en omgekeerd), want dat zag ik eerst in een thread.

6. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Laat maar, tis al gefixed {Thanx 2 Mike}

7. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Kijk aan een uitzondering, gefeliciteerd......

8. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ligt net aan de Forum

bij somige Forums (bijv Rap Forums) laaten ze het toe dat je constant je naam veranderd , eh hier & bij gamer.nl nie

ik zit nu veel op DPG Forum , en nog wel paar andere (no Reclame)

by the way , wat zijn de regels om een Mod te woorden (vraaagje) ?? , eh kan je dat ff mailen of zeg anders waar het in (hoe je mod woord) de Regels staat :)

Laatst bewerkt: 27 jan 2004
  9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0

Er zijn geen regels om mod te worden. Ze kiezen je uit en vragen of je moet zou willen worden.

10. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    hmm , ben zelf in de Race om op een andere (Rap) Forum mod te woorden , alleen er zijn daar te weinig mensen op dit moment , dus ff wachten daar :) , aangezien ik een Goeie Mod daar zal zijn die zich met Ruzie Neutraal houd :)

by the way : Snelle Reactie :)

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Don't call us, we'll call you! :)

Wat sowieso kan helpen is dat je meer dan 12 keer post in bijna 2 jaar, nu weet niemand 'hoe jij in elkaar zit' ;). Maar zoals al eerder aangegeven, om mod te worden hoef je niet te solliciteren. Als iemand opvalt met positief post gedrag en een goede inzet kun je gevraagd worden.

12. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    maar dan moet je ook de tijd ervoor hebben! ik vraag me trouwens af of alle mod's etc. hier een baan/school o.i.d. hebben!?

13. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Als je even in hun profiel kijkt bij beroep zie je dat.

Zo zie je bijvoorbeeld dat Darkwing Student is en Dixons Mederwerker.
    Kijk ook maar bij andere profielen.

14. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hé! Das geheime informatie!!! :mad:

15. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Tsja Darkwing is dan ook een Rijk Man...
    De meeste mods en admins hier kunnen gewoon goed leven van hun gemodder, maar sommigen werken er ook bij.

16. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    ff serieus, jij komt hier 6 keer per jaar en je wilt mod worden? :{

17. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ach er zijn genoeg mensen die dat vragen zodra ze lid worden. Is niets mis mee, maar ze moeten wel begrijpen dat het vooral om ervaring en attitude draait...

18. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    hehe, toen ik de titel las van de tread dacht ik: here we go again...... :+

Maar goed, als je lid wordt van een site/forum moet je wel nadenken wat je intypt, een typfoutje kan, maar je moet niet achteraf gaan denken dat je een hoofdletter wilt omdat dat toevallig iets mooier staat. Want zoals ze in de films zeggen:

"It's all about the inner side, baby!"

:cool:

19. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk meer dan 40 uur per week.... maar daar hebben ze ook internet hoor ;)

20. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Nah, wij zijn een stel ongeschoolde nullen, die maar net weten hoe ze op het wereld wijde web moeten surfen... Een baan? School? Zijn we allemaal veel te lui voor... :eek:

Deel Deze Pagina