Je XBox modden: kan iemand mij eens duidelijk uitleggen waarom het nu niet mag?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Lorre, 3 mei 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Stel: je koopt een xbox, je bouwt hem om, want je wil ook wel eens import games kunnen spelen of je divx filmpjes bekijken.
    Je bouwt hem ook om omdat je graag je eigen vakantie filmpjes op dvd-r zou willen kunnen bekijken en verder koop je je games altijd in de winkel.
    Waarom mag je je xbox dan niet modden?
    Als je een videorecorder koopt en je vijst die open en je prutst er wat mee is dat toch ook niet illegaal of als je je pc opvoert?

Als je het op een eerlijke manier doet waarbij niemand auteursrechten misloopt, is er toch niets mis?

2. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja het lijkt me sterk dat als mensen hun xbox ombouwen gewoon de spellen in de winkel kopen. En hier mag ook niet over gepraat worden dus.... Sss.

3. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

ff off-topic: He Lorre, heb je mijn spellen al ontvangen?

4. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Ombouwen voor dvd-r te bekijken??
    Dat werkt prima met een normale xbox.
    divx op je normale pc converteren naar dvd formaat en branden, hoppa, je kunt ze bekijken op je box.

Tja, iedereen moet het zelf weten. Ik denk er niet over om hem te laten ombouwen.
    Ik ben niet te beroerd om wat geld uit te geven voor een mooi spel. Op die manier geef je maker ook weer een extra impuls om nog meer en mooiere spellen te maken.

Leven en laten leven.

Verder zweer ik bij xbox live, en een omgebouwde box werkt daar niet op (slim van bill).

amen

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ten 1e: divx is illegaal..
    ten 2e: als je import games gaat kopen, dan verneuk je de europese markt..
    ten 3e: zodra iemand zijn xbox heeft gemod gaat ie vroeg of laat tog aan de illegale games, ook al roep je nog zo hard dat je dat nooit zo doen..
    ten 4e: je vakantie filmpjes bekijk je maar op video.. zo bijzonder en van goede kwaliteit zijn ze nou ook weer niet dat ze op dvd moeten;/
    ten 5e: als je aan je videorecorder pruts is dat niet omdat je er dan illegale video's mee kan afspelen.. want dat kan tog wel;/
    maar het is wel illegaal om video's te kopieren..
    ten 6e: pc opvoeren, video prutsen of een xbox modden heeft nix met elkaar te maken..

6. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DVDR's kijken kan niet met elke DVD-drive. En aangezien de Xbox uitgerust is met verschillende DVD-drive's kan het met sommige niet... :{

7. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nie hoor. Je moet je box gewoon gebruiken voor waar ie voor gemaakt is. Als je divx enzo wil kijken koop je toch lkkr een dvd speler. En dvd-r, is dat niet illegaal dan. Op dvd's zitten ook auteursrechten.:{

8. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat deze boodschap mij duidelijk lijkt.
    Daarvoor gooi ik hier ook een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina