Ik heb deze game al en omdat ik hem al uitgespeeld heb zal ik een soort kleine review schrijven ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben want het word mijn eerst review
in het begin kan je je personage kiezen je kan van alles kiezen er zijn verschillende soorten rassen je kan je kleren kiezen en je kan je lightsaber kiezen welke kleur en welk handvat dit zijn erg leuke toegevoegde elementen.
Na dit alles heb gekozen kom je natuurlijk in het traditionele voorfilmpje met de bekende music.
Als dit alles is voorbij gekomen krijg je een film te zien waarin je samen met andere padawans naar de academy vliegt waar je opgewacht zal worden door Luke skywalker maar er zijn rebellen in de buurt en je stort neer in een jungle.
Wanneer je Jedi Knight 2 hebt gespeeld zal alles je wel bekend zijn want de opzet is het zelfde gebleven
Je krijgt een menu te zien waar 5 missies staan je kan willekeurig deze missies kiezen en voltooien.
Voordat je je missie begint kan je je wapens kiezen en krijg je een korte inleiding.
Wanneer je een missie voltooid hebt kan je je force powers upgraden
De graphics zijn opgepoest ten opzichte van Jedi Knight 2. alles ziet er net iets beter uit en de buiten omgevingen zijn Geweldig.
Verder in het spel heb je veel Variatie je kan in voertuigen enz enz.
Meer ga ik niet verklappen je moet het gewoon zelf zien..
Lightsaber actie rullez gewoon
Graphics 8.5
Gameplay 9
Sound 9
replay 8.5
Totaal 8.8
Laatst bewerkt: 28 aug 2003