Jedi Academy

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SabZero NL, 28 aug 2003.

1. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb deze game al en omdat ik hem al uitgespeeld heb zal ik een soort kleine review schrijven ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben want het word mijn eerst review

in het begin kan je je personage kiezen je kan van alles kiezen er zijn verschillende soorten rassen je kan je kleren kiezen en je kan je lightsaber kiezen welke kleur en welk handvat dit zijn erg leuke toegevoegde elementen.
    Na dit alles heb gekozen kom je natuurlijk in het traditionele voorfilmpje met de bekende music.
    Als dit alles is voorbij gekomen krijg je een film te zien waarin je samen met andere padawans naar de academy vliegt waar je opgewacht zal worden door Luke skywalker maar er zijn rebellen in de buurt en je stort neer in een jungle.

Wanneer je Jedi Knight 2 hebt gespeeld zal alles je wel bekend zijn want de opzet is het zelfde gebleven
    Je krijgt een menu te zien waar 5 missies staan je kan willekeurig deze missies kiezen en voltooien.
    Voordat je je missie begint kan je je wapens kiezen en krijg je een korte inleiding.
    Wanneer je een missie voltooid hebt kan je je force powers upgraden

De graphics zijn opgepoest ten opzichte van Jedi Knight 2. alles ziet er net iets beter uit en de buiten omgevingen zijn Geweldig.

Verder in het spel heb je veel Variatie je kan in voertuigen enz enz.
    Meer ga ik niet verklappen je moet het gewoon zelf zien..
    Lightsaber actie rullez gewoon

Graphics 8.5
    Gameplay 9
    Sound 9
    replay 8.5

Totaal 8.8

Laatst bewerkt: 28 aug 2003
  2. jordo

jordo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    FF vraagie, hij is nergens nog uit, niet in amerika en nergens, hoe the FU*K kom je er dan aan.
    Ik denk eerder dat je knights of the old republic bedoelt want jedi academy is vorige week gold gegaan waarnaar hij sinds vandaag pas wordt gedrukt!

3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Misschien ken je het wel Board/Ftp's maar je kan het geloven of niet ik heb niet voor niets een soort van review geschreven dus see for your self.

Ohjah en ik weet zeker het verschil wel tussen KOTOR en Academy

4. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Waneer moet Acedemy dan in de winkel liggen? Ik ben een aardige SW fan maar heb me er helemaal nog niet in verdiept. Heb alleen nog maar een paar screens gezien |:-

5. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    *strompelt naar dokter

*laat gekromde tenen weer recht zetten :'-(

6. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod *knip*

Er wordt nu alléén nog over de review gepraat.

aangepast door Eckie

7. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Idd... NFO. file :) dat ik daar niet aand8

8. shumi

shumi Guest

volgens mij lul tie. deze game is nog niet eens gold!

9. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Review is veels te klein te weinig info,en je vertelt wel dat je dit en dat kan kiezen maar niks over de gameplay,hoeveel wapens,hoe ze schieten moeilijkheidsgraad,afstelbare opties.Level's speelduur,leuk om te blijven doen,extra's te unlocken.De vijanden de A.I.,wat er wel veranderd is in vorig opzicht.

En ook niet wat force krachten enzo zijn,hoe je de upgrades verdient,wat je in de levels moet doen en waar je punten op zijn gewaardeerd.Kort samengevat,hij is veels te klein maar denk dat ik genoeg punten heb gegeven hoe je hem uit kan breiden ;)

10. Ajax

Ajax Guest

/Mod *knip*

Laatste waarschuwing

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, kun je er wat meer van vertellen?? Kan ik ondertussen ook nog wat meer info voor me bij elkaar scharrelen :cool:

12. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    De forces zijn net zoals in jedi knight heal power enz enz je komt als student steeds verder en op een gegeven moment Krijg je zelfs een DUBBLE LIGHTSABER echt zo vet de gameplay is echt master veel variatie ik kan deze game nog wel 3 x uitspelen.. maar dan natuurlijk met een andere char de A.i is goed.. vooral als je in een gevecht bent met een JEDI dat is echt geweldig vooral als je dubble lightsaber hebt de wapens schieten ook fijn echt zoals het hoort het voelt gewoon allemaal erg goed
    Ik hoop dat jullie beter ingelicht zijn..

EN VOOR DE MENSEN DIE DENK DAT IK LIEG>>> FUCK OFF!! :mad:

13. Ajax

Ajax Guest

verkeerd gepost

Laatst bewerkt door een moderator: 29 aug 2003
  14. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan ook nog meer vertellen tusse de verschillen in wapens wat voor pistolen bijcoorbeeld of er iets te unlocken valt.En de verschillenen tussen de chars,en of er meer verhaallijnen zijn.En ook wat de variatie is,niet bedoeld om af te kraken hoor,gewoon tips om je review beter te maken.

15. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan je zelf je char maken er zit echter geen verschil in... in het spel moet je wel keuzes maken tussen goed en kwaad.. welke lightsaber je kiest enz dit maakt het verhaal echter wel heel anders
    Er is helemaal niks te unlocken, voor de mensen die jedi knight 2 al hebben gespeeld de wapens zijn grote deels het zelfde maar voor de gene die het nog niet gespeeld hebben je hebt allerlei wapens... Van pistool tot soort machine gun alleen dan is starwars vorm ik vind het moeilijk de wapens te beschrijven .

Deel Deze Pagina