Tussen uit zijn en in de winkel liggen zit nog een paar dagen, vergeet dat niet... De launchdate is de datum waarop ie in de winkel MAG liggen, maar vaak versturen winkels de spellen dan pas naar hun filialen of krijgen ze ze dan pas van de distribiteur (spelling?)...
Neej das onzin, kan wel gebeuren ja, maar dat ligt aan het concern zelf.. Bedrijven als Dimensionplus zijn er altijd vrij snel bij geloof ik.. hmm
Nu ben ik gefrustreerd! De rewardpack is er nog steeds niet, Jedi Starfighter is er ook niet.. Wat is dat voor gedoe?!
Ook Dimension Plus die er altijd zo snel bij is heeft 'm verzet... Nascar Heat 28/6/2002 Commandos 2 28/6/2002 -->Starfighter Special Edition 28/6/2002 Unreal Championship 5/7/2002 Enclave 5/7/2002 Even geduld nog...
excuses! Maar voor de record: Star Wars: Jedi Starfighter is in de UK al leverbaar, terwijl die hier dus pas over een paar weken uitkomt!
in NL echter nog niet... free, van leest, v&d, media markt, discovery, bijenkorf, bart smit, gameshop en intertoys in Den Haag/Rijswijk vandaag nog gecheckt. en ook Dimensionplus meldt 'm nog niet als nieuw binnen. maar hij zal allicht snel komen! ;-)
Al die winkels die jij noemt bestellen niet alle games, en doordat ze een groot concern zijn kan het er voor zorgen dta het 2 a 3 dagen langer duurt Vreemd is wel dat Dim Plus hem nog niet heeft dan..
okee okee... gezien hoor! maar de shops die normaal als eerste zijn laten het nu afweten... daar ging het even om. maar laten we ons nu maar gaan verheugen op veel spelplezier... iemand een link naar een goede review van deze game?
ehe.. die gasten van pcmedia zijn echt hulde.... alle games als eerste en ze leveren binnen een dag....... HULDE HULDE........ By Warzone-NL
http://www.pcmedia.nl/ Als zij hem hebben zou dat betekenen dat hij elders ook snel moet verschijnen. Ik hoop dat ze hem echt hebben en niet alleen maar op de site hebben gezet zodat je nog een maand op je bestelling kunt wachten. Jedi Starfighter is na Starfighter SE gemaakt. Dus Starfighter SE zou er allang moeten zijn. Jedi starfighter is mooier dus als je die hebt wil je geen gewone starfighter meer. Dat naast het feit dat de games bijna hetzelfde zijn qua gameplay.