JET SET RADIO " CANS " Inspired Teaser

Discussie in 'Algemeen' gestart door tjerkotten, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tjerkotten

tjerkotten Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hi Everybody,

Perhaps you remember my first inspired trailer " The Core " inspired by rez. Because this trailer was so well received im developing my second trailer inspired by a truly amazing game Jet Set Radio Future for the original xbox and backwards compatible with 360.

You can check it out here....

Hope you all like it and are curious for the final animation.

http://www.youtube.com/user/Tjerkotten#p/a/u/0/ewSMAEPvmYY

2. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Whaaaat da fuck?:eek:

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik snap de connectie nou niet helemaal met een game opzich? probeer je nu te zeggen dat je 'hoopt' dat ze een HD remake uitbrengen? Of dat die er ook aan zit te komen?!?

Maar goed Jet Set Radio blijft 1 van de beste games ooit ontwikkeld en uitgebracht in mijn ogen. Verslavend, humor, groot, uitgebreid en nog eens super cool gemaakt! Ik hoop erg op een deel 2, of een remake inderdaad. Ik heb de deel 1 nog bewaard van mijn ouwe xbox

Laatst bewerkt: 8 nov 2009
  4. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je kunt niet topics blijven aanmaken om slechts één video die je zelf gemaakt hebt te promoten. In de Green Mile hebben we een thread Post hier je zelfgemaakte filmpje, daar kun je dat soort dingen posten. Ook hebben we threads voor artwork en 3D artwork. Je kunt de Green Mile nog niet in, maar als je lang genoeg lid bent wel. Ook zou je de thread van Jet Set Radio kunnen opzoeken hiervoor.
    Daarnaast, topictitels maak je NIET IN HOOFDLETTERS.

Anyway. Als je eens een keer wat creatiefs post is leuk, maar er is hier niet echt de ruimte voor threads voor slechts een teaser van eigenlijk nog niks. Daar is de Green Mile een betere plek voor. Dit topic gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina