Moet je nu wat weten!!! Ik ben daarjuist naar de Macro in Eke geweest en daar stond Jet set radio future voor maar 4,5€ of 185BEF!!!! Neen het is geen vergissing!!! Ik geloof mijn ogen niet.
JSRF Je moet hem wel in EKE gaan halen!!! Van op de E40 in Gent richting kust moet je de E17 richting Kortrijk nemen en dan moet je de afrit De Pinte nemen en daar is de Macro!!!
Niet waar!!! Als je kan moet je er eens naar bellen ik heb het zelfs aan het personeel gevraagd en het komt van 69.98€ naar 4.5€ en het staat er zelfs nog bij tussen haakjes (185BEF),.....dus!!!
Als er 4,5 euro staat, ga er dan maar van uit dat die dus 45 euro is. Want dat kan gewoon niet. Edit: Dit zal gewoon een drukfout zijn, en zoals overal meestal wel is: Drukfouten voorbehouden. Helaas
Neen, want ik heb het Sega pack bij mijn Xbox. Maar er staan nog een 15-tal games en allemaal 4.5€ ik heb het zelfs gaan vragen aan de balie en ze hebben het gescant en,.... 4.5€ zoals op het ticket staat. dus,....
ik wou net zeggen... welke andere games dan nog??? en waar ligt Eke??? (of all places) -EDIT- hmmm echt te ver weg van Maastricht...
Mensen denk ff logisch na: als ze dit doen maken ze fuckin verlies, het is gewoon een fout, want het komt gewoon weleens voor dat er fouten zitten in de barcodes, ja de code die je scant waarna er een prijs te zien is. Wij hebben zelf ook een winkel en weten dus dat dit wel eens kan gebeuren. Geloof je nou echt dat ze een xbox spel voor 4,5 euro verkopen Dat geloof ik dus never nooit. En btw, als je m hebt laten scannen waarom had je m dan niet meteen gekocht net als die andere games als je ze wilt?
Ik weet het goed gemaakt... Jij haalt al die games die in de aanbieding zijn voor 4,5euro in twintigvoud uit de schappen. Jij vraagt per game 10 euro ex verzendkosten vanuit BE..... Jij zet ze hier allemaal te koop...! Jij maakt dikke dikke dikke vette winst... Wij uiteindelijk ook..... Jij blij Wij niet helemaal naar nowhereland f*cking Eke Ik heb niet eens een macropas! my 2 cents...nadenken doen verdienen m-X p.s. ik maak morgen het geld over indien nodig...
Dalijk komt er op X-bazar een overvloed aan JSFR aanbiedingen, let op m'n woorden. Maar tis zeker nie duur, ik ga van 't weekend nog ff kijke & kope denk ik.
Het = niet helemaal waar wat je zegt, het is namelijk zo dat een winkel dat alleen verplicht is als het bedrag redelijkerwijs overeen komt met de eigelijke waarde, dus als een prijs van 50 euro staat op een nieuwe Subaru Impreza , dan = de verkoper dus niet verplicht de outo ook voor deze prijs te verkopen!! Veel winkels hebben ook nog eens een bord hangen met de tekst: Scanprijs is de juiste prijs!!