Jet Set Radio Future en Fuzion Frenzy

Discussie in 'Algemeen' gestart door Netrab, 24 mrt 2002.

1. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige of is Jet Set Radio Future saai? Ik zit nu ergens in de 4 de missien en heb al een stuk of 3 characters extra derbij. De muziek is echt grandioos en de graphics zijn ook heel erg mooi, maar het kan me helaas niet langer dan 20 minuten boeien. Je kan springen grinden en 2 soorte truukjes tijdes het grinden en springen. Voor de rest is alles meer van hetzelfde en komt er alleen steeds mee politie en steeds moelijkere mannetjes. Ik ben bang dat het gewoon niet mijn soort spel is. Ik had achteraf gezien dan beter bijvoorbeeld Rallisport Challenge kunnen kopen. O jah, en zelf graffiti maken is een leuke optie maar als je eenmaal klaar bent dan ga je weer telkens dezelfde grafitie spuiten wat ook al snel saai wordt. Ook vind ik het jammer dat de mannetjes ontzettend lang in de lucht blijven hangen, alsof je fly modus aan hebt staan. Wat dat betreft is Tony Hawk 3 weer wel cooler.

Dat over JSRF...

Nu heb ik ook Fuzion Frenzy gekocht, maar ik zie daar bijna niemand over posten hier. Dit is een echt party game en zwaar leuk om met z'n 4ren te doen. Gewoonweg hillarisch!. Ik vind het wel jammer dat er geen ingebouwde custom tournament optie is waarin je zelf kan samen stellen welke subspelletjes je graag wilt doen. Sommige subspellen zijn gewoon niet leuk en die moet je dan toch spelen omdat alles op random is. Je kan wel zelf kiezen om er eentje appart te spelen, maar dan heb je die tournament vorm niet. Zou het niet vertandig zijn als de makers dit er als een soort van update inbouwen? Dan zou dit spel een nog hogeren replay waarde krijgen.

Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die zo over JSRF denkt, maar dat ligt dan denk ik gewoon aan mijn smaak. En ik zeur nogal veel :)

2. Pre-Doxium

Pre-Doxium Zalazar LM

Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat het aan jou ligt........ want JSRF is echt te gek8) 8) 8)

3. TheOne2000

TheOne2000 Oldschool Xboxer

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je ze verkopen, noem je prijs

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Fuzion Frenzy heb ik morgen, heb al wel veel de FF demo op de us halo dvd gedaan, wel vet :D

5. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ja. de game JSRF lijkt me echt koel.

maar ik hoorde van een maat van me dat hij het maar dom vond,die rare sprongen enzo :)
    maar ja hij is ook geen gamer ofso, hij speelt het af en toe in de vobis waar hij werkt.

btw netrab. ik ben *aR*THuNDeR, als je het in die andere topic niet gelezen had :)

6. Netrab

Netrab Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik al door Thunder :)

Anyway, ik zeg niet dat ik Fuzion Frenzy kwijt wil, maar ik heb zo mijn twijfels over het replay gehalte van JSRF. Kan eventueel zijn dat ik die inderdaad nog ga verkopen. Alhoewel ik het geld niet nodig heb kan ik er ook voor kiezen om hem maar te laten voor wat ie is. Komen veel vrienden langs die ook veel spelen en sommige vinden hem wel leuk.

Deel Deze Pagina