Weet iemand misschien hoe ik bij jsrf extra characters kan krijgen in de test runs? Als ik een jet bij een level haal krijg ik helemaal geen nieuw character
Ik heb eigenlijk ook een vraagje over JSRF. Waarom kan ik als ik een singleplayer heb gereload niet meer naar het begin scherm? Ik moet namelijk het hele spel uit zetten en weer overnieuw opstarten om naar dat menu te gaan.
Gewoon terug skaten naar de garage en met de robot gaan praten of je gaat gewoon ergens in levels op een graffiti (glimmend op de grond) die je hebt gespoten staan en dan druk je start dan krijg je ook een menuutje
die kerel wilt andere games loaden en als je dat wilt moet je op powerknop van je xbox drukken of een truckje wat ik niet weet of het werkt wat iemand anders zei is start + select tijdje lang vasthouden.
@ Brainlessx Je moet op drie fronten een Jet halen, dus bijvoorbeeld Dogenzaka Hill moet je Jet Graffiti,Jet Tech en Jet Dash een Jet halen? Snappie?
Ik had al geprobeerd om start + select te drukken. Omdat dat wel bij het spel Silent Hill 2 lukt maar dus niet bij JSRF denk ik. Of misschien dat het anders moet. Wel stom gemaakt dan van sega als ze daar niet aan gedacht hadden.
ik ben er al zelf achter gekomen Maar dat is het ja eerst moet je jezelf dood maken. Jet Set Radio is eigenlijk best wel een lange game he? En echt veel vervelen doet hij ook niet echt. Alleen als je een grind maak en je wil stoppen met een grind dan gaat dat soms niet en donder je vaak naar beneden. Maar tot nu toe bevalt JSRF me.